Jaaa spannend.. zal er een baby-jongen of baby-meisje in dit topic bijkomen???? Veel plezier vandaag.
Dank jullie wel! Alleen het duurt nog zoooooooooooo lang! Ik ga vandaag maar van alles doen om me bezig te houden.
Wat ik me eigenlijk afvraag: Hebben jullie het aan anderen verteld wat het word? En dat nog op een bijzondere manier? Hier mag iedereen het weten maar wil het niet 'gewoon vertellen'. We houden zelf erg van een grapje en ook toen we vertelden wat we zwanger waren was door middel van een grappig gedichtje.
21 uur dat duurdt nog lang,,,,, Nee, gewoon heel nuchter over gedaan mbt het vertellen. De meeste reageren nl jongen/meisje maakt niet uit als het maar gezond is .
NienT veel plezier vanavond hoor! Wel laat zeg, 21.00.. Heb je er straks echt een heeeele lange dag op zitten
Oehh ik krijg opeens ook heel veel zin in de geslachtsbepaling! Zucht, nog zooo lang wachten nog 19 nachtjes slapen
Nog even geduld! Mijn moeder krijgt met Sinterklaas een extra cadeau wat wijst op het geslacht. Schoonouders weet ik nog niet..