Oh wat spannend allemaal! Ik kijk stiekum elke dag wie er 'mag', en wat jullie krijgen! Zelf moet ik nog 4 daagjes wachten... Duurt zoooo lang.
hoi allemaal, lees net al jullie verhalen en wil ook graag gezellig mee kletsen Morgen hebben wij de geslachtsbepaling.. ben erg benieuwd.. Heb al twee grote boys en deze vinden het ook spannend !
] ja ga naar lommel bij de vorige zwangerschappen heb ik geen geslachtsbepalings echo laten doen maar ben nu zo nieuwsgierig . en de boys ook. Ze zijn al 10 en 13 en leven helemaal mee.. zo leuk
Ik moet nog een weekje wachten.. Ik mag 1 dec ) Ik kijk ook elke keer mee wie er mag en wat het wordt.. Hoor steeds meer meisjes dan jongens..
Nu Ytest: Gefeliciteerd Ytest: Bekijk bijlage 288392 Had ik de nub toch goed! Had ik niet verwacht trouwens, omdat de vk en alle experts jongen zeiden.. Sorry dames dat ik wat laat ben met de felicitaties, maar ik zit toch even in een dipje.. Eerst ongepland zwanger, toen het nieuws dat het een meisje is (jongen had financieel en op andere vlakken enorm makkelijker geweest) en afgelopen donderdag het nieuws gekregen dat ik niet thuis mag bevallen, vanwege het feit dat dit mijn 6de bevalling zal worden... Komt wel weer goed, maar heb even wat tijd nodig.. Ik neem dus even afstand van ZP...
Hoi meiden, Allereerst zag ik dat NienT en Ytest inmiddels weten wat er verstopt zit. Gefeliciteerd NienT: Bekijk bijlage 288391 En aangezien je geen twee plaatjes mag plaatsen gaan we verder naar post 2... Oeps verkeerd om geplaatst..
spannend chihuahuatwins Laat je het wel weten vandaag?? Ben veel te nieuwsgierig om tot morgen te wachten hoor!! Ashiki wat vervelend zeg dat je even een dip hebt Neem lekker even je tijd en dan kun je straks weer lekker verder genieten
Ja, en en en? En wat Ashiki betreft, ze is er zelf even niet maar, iemand enig idee waarom een jongen financieel voordeliger zou zijn dan een meisje?
ik denk omdat het haar 6de kindje is en ze mss veel jongens heeft en jongens spullen/kleding???? ik gok ook maar wat
Omdat haar jongste een jongetje is denk ik Dus heeft ze waarschijnlijk al die spullen nog en de meidenspullen niet meer dus moet ze wss veel weer kopen.. Tenminste lijkt me de meest logische verklaring Chihuahuatwins??? Al nieuws?
Haha Ytest! Ik denk dat het bij ashiki inderdaad is omdat de jongste ook een jongen is en ze waarschijnlijk van hem nog veel heeft liggen. Maar ik denk dat in mijn geval een jongen ook goedkoper is ik zou me ziek kopen met een meid haha als je in de winkels kijkt zie ik maar weinig echt leuke jongens dingen maar wel heeeel veel leuke meiden dingen! En ik zit ook te wachten op Chihuahuatwins.. Ze houdt ons wel in spanning
Sorry hoor,maar zelfs dat vind ik te belachelijk voor woorden..als het financieel niet haalbaar is dan moet je niet aan meer kinderen beginnen:x En nu weer on-Topic