Ashiki zegt toch helemaal niet dat t financieel niet haalbaar is? Ze zegt alleen dat het makkelijker geweest zou zijn. Wat ik wel begrijp want het is nou eenmaal gewoon ook voordeliger als je spullen niet nieuw of opnieuw hoeft aan te schaffen.
Dat zal best, maar schrok een beetje van deze zin omdat ze in een dipje zit; "het nieuws dat het een meisje is (jongen had financieel en op andere vlakken enorm makkelijker geweest)" Mss pakte ik het wat te zwaar op
Deze kleine was niet gepland (2x mirena eruit gezakt, dus condooms gebruikt, condoom kapot, binnen 10 uur MAP geslikt) en we hadden voor deze uk al besloten dat het inderdaad beter is om er geen kindje meer bij te krijgen. De wens was er wel, maar het verstand zei NEE! Man was al bezig met de sterilisatie regelen. Vandaar dat de tekst in mijn banner "Voor ons besloten.." zegt. Abortus wel even overwogen, maar eigenlijk geen optie. Verder bedoelde het niet zo heftig inderdaad.. Het "liever een jongen-gedeelte.." Bedankt Riverr! Als dit een jongen zou zijn geweest, dan zou dat gewoon makkelijker zijn, praktisch gezien... We hebben gewoon een echte jongens kinderwagen staan, dozen vol met kleertjes voor een jongen, al het babymeidenspul (dekentjes, dekbedovertrekken, badje, alles wat roze was eigenlijk ) is weggedaan, binnenkort 1 slaapkamer vrij, dus dan zouden de twee meiden 1 kunnen delen (jongste zoon slaapt nog bij zijn zusjes tot er een slaapkamer vrijkomt>oudste gaat binnenkort uit huis namelijk) en (in mijn gedachten als dit een jongen was geweest) konden de twee jongens dus ook mooi samen, maar dat gaat niet door. Voorlopig slapen de twee meiden dus samen en straks mijn jongste zoon en mijn laatste meisje ook. Dat kan ook best, maar op de een of andere manier past het plaatje 2 jongens samen op een kamer beter. Ook voor mijn zoon had ik een broertje leuk gevonden. Nu is het hij en zijn 3 zusjes. Hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, maar het plaatje 2 zusjes en 2 broertjes leek leuker. Allemaal luxe problemen, want meiden kunnen in een blauwe kinderwagen als het moet en kleren zijn om je warm te houden. Mode is iets anders. En broer en zus kunnen een superband samen hebben, terwijl 2 broers elkaar afmaken.. Er komt ook wel een oplossing. Financieel is het niet zo erg dat het er niet kan komen (pretecho kon ook ), maar het had gewoon wel wat gescheeld. Verder komt dit dipje niet door alleen het feit dat het een meisje is. Ik stond op het punt eindelijk een leuke opleiding te beginnen en had daar echt veel zin in, maar kon niet doorgaan vanwege de zwangerschap. De oudste 2 puberen behoorlijk, veel onrust thuis. Het praktische voordeel als dit een jochie was geweest. En... Ik mag niet thuis bevallen.. Heb ik bij de andere kids wel gedaan. Ik voel mij erg onrustig in ziekenhuizen.. Kan mij niet goed ontspannen daar. Nu zal ik moeten bevallen op een plek waar ik mij niet op mijn gemak voel.. Dat was even de druppel.. Maar dat alles geeft mij momenteel even een dipjes gevoel.. Even ademen en kijken hoe we nu verder de dingen gaan aanpakken. En daar heb ik even tijd voor nodig. Waarschijnlijk niet heel lang, mezelf kennende, want ik blijf niet graag in dipjes zitten. Phoe, wat moet je uitkijken zeg hoe je iets schrijft. Maar als laatste: Ik ben echt stapel op mijn poppetje en kan niet wachten tot ze er is. Ik heb zonen en dochters en ik hou evenveel van ze! Mee eens!
*oeps* excuses Ashiki,had over het "ongelukje" heen gelezen. Maar begrijp de situatie dan wel een beetje hoor Waarom laat Chihuahuatwins niks horen...ben benieuwd
@Ashiki, ik herken me wel in jouw verhaal. Ook ons spruitje is 'niet gepland'. Mijn man zou zich ook laten steriliseren. En ook ik stond op het punt een nieuwe opleiding te gaan volgen. Mijn stage had ik al geregeld, maar dat heb ik afgezegd.. Daar heb ik het best moeilijk mee gehad. We hopen nu echt dat ons cadeautje een meisje is (na 3 boys), het zou zooo leuk zijn. Maar mijn gevoel zegt toch weer een jongen. Nog 2.5 dag te gaan tot het 27 november 13.00 uur is.
Hallo Dames, Hoewel ik niet met jullie heb afgeteld, kom ik me toch even melden. (Al die tijd wel meegelezen, maar zelf niet de datum geplaatst) Afgelopen vrijdag hebben wij de geslachtsbepaling gehad en we krijgen een zoon! Zo over the moon!!!! Manlief is echt helemaal gek, komt uit een gezin met 5 meiden en is dus zo trots als een pauw! Moest het ff aan jullie kwijt! Liefs
@ Ashiki; Wat vervelend dat je een dipje hebt! Ik wens je veel sterkte en doe lekker rustig aan! @Kersjes; Ow wat leuk een zoontje! Gefeliciteerd en geniet ervan'
Kersjes gefeliciteerd! Leuk hoor een zoon!!! Wie mocht er hierna nou ook alweer? Als deze week nou niemand mag zullen we het dan even doorspoelen zodat ik sneller aan de beurt ben?
Bedankt! Ik ben zo benieuwd! Tot nu toe was ons kleintje heerlijk eigenwijs. Hopelijk vandaag wat meewerkender!