wij hebben dus standaard elke 4 weken een afspraak bij de gyne (de laatste weken 2 wekelijks) en krijgen meestal telkens een echo ik heb wel al vaker gehoord dat het afhangt van gyn tot gyn
Jullie krijgen veel echo's! Heb er tot nu toe 2 gehad, met 6 weken en met 12 weken. Krijg nog een 20 weken echo en daarna nog de groei echo, en dat is het. Heb wel zelf 2 pret echo's gepland staan, dus ga nog wel zelf ook kijken ^^
Within ja in vergelijking heb je in nl echt bar weinig echo's inderdaad. Maargoed meestal kun je het zelf nog een beetje opvullen met een of meerdere pretecho's en dan valt het wel mee qua tijd die ertussen zit En na de 30 weken zie je sowieso bijna niks meer op de echo, alleen steeds een deel van het kindje haha want het past er niet meer op. Tot een week of 20/25 vond ik het nog bijzonder, daarna meet ze alleen af en toe wat dingen op en krijg je er weinig van mee. Die echo's bij de controle duren ook maar 3 min ofzo. Ik moet daarentegen wel ook elke maand bloed laten prikken en een plasje inleveren Maargoed alles voor het goede doel!
Hier wel eentje gepland op 13-12. Dus nog 2 weken geduld. Vandaag echo's gehad en we denken dat t een jongen wordt. Nu mort de expert t nog maar eens bekijken.
Missmar morgen herkansing! Spannend Ik mag maandag op controle en krijg dan ook weer een echo, maar denk niet dat ze dan al gaat kijken naar het geslacht.
hai ... heb wel wat laten horen haha.. dat het niet goed te zien was nog.. je hebt straks wel mijn echo nog bekeken op nub.. of had ik mijn reactie ergens anders neergezet? kan ook nog bedenk ik me net ..
Mijn vader zei precies hetzelfde Maar een meisje zou zoo leuk zijn na drie jongens Ik lig gewoon al een uur wakker, zenuwachtig te zijn..
Gefeliciteerd! Je eigen boyband, of voetbalteam? En al heerlijk geshopt. Leuk! Hier nog 3 nachtjes slapen
ahh superschattig missmar! vind dat nijntje pakje en die schoentjes echt super! Within spannend hoor, alleen het weekend nog wachten! Hoe laat mag je maandag?