Haij meiden Ik mag 31 december voor de 20 weken echo heen. En hopelijk kan ze dan ook zien of wij een jongen of een meisje krijgen Nog 3 weekjes wachten!!
Hooi dames! Nou we zijn geweest en de gyn heeft een gokje gedaan op het geslacht! Er zit een goede kans in dat we weer een meisje krijgen Maar ze durfde het niet 100% zeker te zeggen want de kleine hield de benen flink bij elkaar en op de potty shot van de echo zag je ook nog niet duidelijk een uitsteeksel of 3 lijntjes.. Dus om het zeker te weten moeten we nog even wachten tot de volgende echo. Het eerste wat ze zei was "Ohhhjee het wordt weer een meisje! Ohnee.. jawel.. nee ik weet het niet zeker.." Dus tja Ze heeft nog 4x gekeken en ze zei zoals het er nu uitziet zeg ik een meid maar ik houd nog een slag om de arm. Dus spannend Mijn eerstvolgende controle is op 2 januari dus hopelijk kijkt ze het dan nog even na, de 20 weken echo is namelijk pas op 29 januari, over 7 weken! Iedereen die nog wacht op de geslachtsbepaling veel succes met wachten en veel plezier!
Nog meer dames die aan het aftellen zijn, even weer uppen! Wij gaan toch een geslachtsbepaling doen, 11 januari, dus nog 2 weken wachten!
Trotter, wij hebben de echo voor geslachtsbepaling ook op 11 januari staan, ik tel nu echt de dagen af!! Volgens de meiden in het nubtopic wordt t een meisje. Ik ben juist overtuigd dat t een kereltje wordt..
Spannend allemaal hoor Ik maak misschien woensdag weer een kansje (controle gyn, vorige x kon ze het niet goed genoeg zien) en anders wordt het echt pas de 20 weken echo eind januari!
Maud, dat is dan heel vroeg. Kan dat dan al? Ik hoop dat t dan al,goed te zien is. Waar ik ga kan het pas vanaf 16 weken.
@ Luca, had ze de vorige keer niet al een vermoeden? Spannend. Rebecca, grappig dat we op dezelfde dag gaan, hihi.
Trotter, we lopen dan ook qua duur vd zwangerschap precies gelijk! Ik heb de 11e wel pas om 6u een afspraak. Het is een cadeautje/surprise voor de verjaardag van manlief en kon voor hem pas na werktijd. Wordt de hele dag nagelbijten haha
Ja klopt ze dacht een meisje maar kon het niet goed zien omdat de kleine zijn benen dicht hield. Dus er kan ook een verstopt piemeltje gezeten hebben hihi