Hier ook gefeliciteerd meid!!! ^_^ Wij krijgen 25 januari de geslachtsbepaling echo ^_^ Dus nog 3 weekjes te gaan, was een beetje moeilijk om een dag te prikken, aangezien mn man winkeltijden werkt.
Inderdaad nog een weekje!!! Wooehoee dat is toch al bijna (ben heus niet ongeduldig) Voel Uk nu al drie dagen achter elkaar. Wil nu toch echt graag weten of het een heer of dame is die zo druk is
Dankjulliewel!! @trinity gaaf heb je hem toch kunnen overtuigen?? Goed van je!! Wat zou het zijn bij jullie... Spannend!! @de3damesvan11januari: nog een weekje dames!! Aftellen!! Over een week staan jullie allemaal in de rij voor de kassa met een roze of blauw pakje in jullie handen... Leuk!
Ja ik dacht dat het moeilijker zou zijn om hem te over te halen, maar dat was niet zo moeilijk. Volgens mij wou hij het zelf ook namelijk Hij zei vanochtend al tegen me: vergeet je straks niet de afspraken voor de echo('s!!!!!) te maken.
Leuk, leuk allemaal die echo's! Hier idd nog een weekje wachte, dat komen we dan ook wel weer door! Luca, doen ze niet aan pret echo's op Corsica?
Nou wij zijn gisteren geweest, maar helaas nog geen duidelijkheid kunnen krijgen, heb gemaild of ik voor 26 januari een nieuwe afspraak kan maken.
Omdat het toch nog iets te vroeg was of omdat ie er niet goed voor lag? En je hebt vandaag nog een echo gehad zie ik? Was alles goed? Nou dus het wordt nog 3 weken wachten voordat je het weet..
Nou eigenlijk verbaasde het Marita ook dat ze het niet met zekerheid kon zeggen, in eerste instantie dacht ze een meisje totdat ze iets van een piemeltje leek te zien waardoor ze een jongen dacht, toen inwendige echo gemaakt en bij de 'pottyshot' geen piemeltje te zien. Dus waarschijnlijk toch nog iets te vroeg of geen idee, vandaag heb ik inderdaad de nekplooimeting echo gehad en alles was goed. Maar wat een verschil gisteren heel mooi duidelijk beeld en nu vaag en grijzig, apparaat kan zoveel verschil maken.
Mm geen zinnig woord over te zeggen dus wat het wordt.. Dan toch nog maar even geduldig afwachten.. Ja was het echt zo'n groot verschil joh? Gelukkig hoefde ze vandaag alleen maar op de nek plooi te focussen, fijn in ieder geval dat dat goed was!!
Trotter, nee helaas dat bestaat hier niet Dus ik moest wachten tot de 20 weken echo, en die is hier pas tussen 22-24 weken! Heb 'm nu gelukkig wel met 22 weken dus hoef niet nog heeeel lang te wachten. Eind februari ga ik naar nederland en dan laat ik wel een 3d echo maken
Jammer maud, nog ff een paar weken afwachten. Maar fijn dat de nekplooi er goed uitzag, minstens zo belangrijk lijkt mij . Hier aan t aftellen, nog 6 dagen!! Hoop maar dat beeb er goed voor ligt, maar anders is t niet zo lang wachten gelukkig op de 20 w echo. We hopen op een meisje en qua bevruchting (late bevr.) zou dat ook goed kunnen, maar ik heb d'r totaal geen gevoel over. Hoop ook qua misselijkheid op een meisje, met onze tweeling was ik net zo misselijk als nu. We zullen zien!
Trotter, nog 5 dagen!! Heeft het moment van bevruchting invloed op het geslacht ja?! nooit van gehoord! Ik mag toch hopen dat ze het kunnen zien inderdaad. Anders ga ik gewoon koud water drinken, wiebelen met mijn heupen, of een rondje lopen net zolang tot Uk zijn benen van elkaar haalt. Mocht het niet zichtbaar zijn, dan zou ik nog 2,5 week moeten wachten voor de 20w. echo. Al kan ik mij voorstellen dat ze opnieuw een afspraak inplannen aangezien deze echo speciaal voor geslachtsbepaling is. Wel jammer Luca dat je daar geen pretecho kan laten maken. Al is het nu ook nog minder dan een maand wachten en bovendien heb je eind feb. wel een pretecho in Nederland toch? Wel leuk dat je op deze manier Uk alsnog in 3d kan bewonderen.
Rebekka achja nog 3 weekjes wachten, dat overleven we wel Ik moet er sowieso nog 21 wachten haha En bij de medische echo's in het ziekenhuis krijgen we gelukkig ook een 3D echo erbij Heb een hele lieve gyn, dus gewoon omdat het kan Maargoed dat wordt natuurlijk niet opgenomen verder. Wel grappig steeds om te zien, heb nu met 11 en met 15 weken al een 3D echo van uk gehad, blijf het mooi vinden dat het kan! Straks met 22 weken dan weer een 3D plaatje hoop ik, en met 26 weken de 3D/4D echo Heb genoeg om naar uit te kijken alleen ligt het nog wat verder weg!
hahaha ja het echte wachten is natuurlijk op de daadwerkelijke komst, maar tot die tijd kunnen we uitkijken naar de volgende echo's/controlebezoekjes. Wat leuk dat je steeds een 3d echo krijgt zeg! Wij hebben de 3/4d echo eind feb cadeau gehad. Anders had ik het denk ik niet laten doen. Vind het idee van een 3d echo eigenlijk best wel heel eng haha maarja, we krijgen het nu aangeboden en ik ben stiekem ook wel erg nieuwsgierig dus we doen het maar!