haha ik weet nog net niet hoeveel uur ik nog moet wachten, maar idd ik zet de streepjes op de wand om af te tellen. Ik keek vandaag even op de site van het echocentrum en zag dat er een uurtje eerder ook plek was. Nou bleek manlief vrijdag dichtbij te werken dus kan hij iets eerder weg. Dus ipv tot zes uur hoef ik nu maar tot vijf uur te wachten. Woehoe scheelt toch weer een uurtje Hoe lang duurt het bij jou?
Rebekka: Haha wat goed dat je een uurtje eerder mag, scheelt toch weer een uur. Ik mag pas om 19.00uur! Nog 4 daagjes! Komt nu toch wel echt dichterbij
Uurtje is eerder is toch weer sneller aan de beurt ! Ben een beetje vergeten hoe laat wij mogen , ergens rond 12 u. Vriendlief zegt 11.45 u dus dat zal wel! Weet ook niet hoe lang t duurt, stond er niet bij, maar t is echt alleen geslachtsbepaling,dus zal wel niet heel lang zijn. Waar ga jij en hoe lang duurt t bij jou?
Ik ga naar Amersfoort, zou een kwartiertje duren. Want het is idd alleen maar geslachtsbepaling. Maar daar kom ik ook voor . Kijk, het is dus de gehele dag door spanning en sensatie, eerst om 12 uur, dan om 17u en tot slot om 19u nog een keer haha wordt me wat die dag
Oh, nooit gezien dat in Amersfoort ook kan, ik woon in Utrecht en toen ik ging googlelen bleek het hier om de hoek te kunnen. Kunnen we op de fiets heen, ideaal! En nu nog maar 3 dagen wachten, hihi.... Ondanks dat ik de baby vaak zie toch wel fijn weer, op t moment is t elke week, maar t kan me niet vaak genoeg zijn! Wanneer was jullie laatste echo?
Bij 13w met de combinatietest voor de nekplooimeting. Dus dat is vrijdag alweer 5,5 week geleden!! Dus ik vind het wel weer tijd. Nog 3 dagen!!!! Wiehoeee
Luna, wacht je op de 20 weken echo? Of heb je vlak daarvoor nog een geslachtsbepaling? Trinity, 17 dagen is lang, maar dan nog te overzien .
Jajajaja we zijn er bijnnnaa we zijn er bijjnnaaa nog 2 dagen, 1 uur, 43 minuten en een paar luttele secondes!!
Spannend Sanne! Tegen de tijd dat wij gaan, Luca, is het voor jou nog maar 18 dagen! maar kan me voorstellen, lang wachten.... Je sluit de rij in ons topic van juni mama's .
Sanne gefeliciteerd!! Ja, ik ben echt de allerlaatste! Maarja dat komt natuurlijk doordat de 20 weken echo hier pas Vanaf 22 en Tot 24 weken wordt gedaan en bij jullie vanaf 18 tot 22. Dus ik mag nog van geluk spreken dat ik met 22+1 al mag en niet tot de 24 weken moest wachten