ja morgen drie op een rij, benieuwd wat we allemaal te horen krijgen (en nog belangrijker, of ze het uberhaupt kunnen zien!)
Spannend allemaal. Ik vind dat wel laat hoor tussen 22 en 24 weken..Stel nou in het ergste geval dat het niet goed is, heb je amper tijd om daarover te beslissen. Bij ons tussen de 19 en 21 weken. Fairytaile spannend zeg!! Wat denk je zelf?
Ja Luca, waarom doen ze het eigenlijk pas na 22 weken? In eerste instantie wilde ik mijn afspraak dus eind januari plannen ivm de echo van morgen maar de afspraak moest dan wel uiterlijk op 29 jan. worden ingepland (dan zou ik precies 21w zijn). Ze gaf aan dat ze bij hen de 20w echo eigenlijk altijd tussen de 20 en 21 weken inplannen omdat je anders bepaalde dingen niet (goed) meer kan zien. Is dan toch raar dat dat per land verschilt!
ik ben internet aan het afstruinen en wat heb ik al veel leuke kleertjes gezien!! Ik wil zooo graag (in kleur) shoppen. Nog 24 uur precies en ik weet het. tikk takkk tikkkkkkkk takkkkkkk
Ik heb eigenlijk al de neiging om te gaan slapen. Want als ik dan wakker wordt is het alweer de dag dat we te weten komen wat het wordt!! Oh ik ben niet nieuwsgierig hoor
Haha inderdaad. Gelukkig heb ik morgen een drukke dag dan gaat het hopelijk sneller. Hopelijk kan ik vannacht slapen. Ben echt benieuwd. Jullie zijn eerder als mij