Wie telt mee af naar de geslachtsbepaling?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meidenmama76, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gefeliciteerd alle aanstaande moeders van prinsjes :D
     
  2. Lana85

    Lana85 Fanatiek lid

    4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Toch weer de kereltjes die de overhand hebben!
     
  3. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Nog 2 weken voor ons.. Ben nu al zenuwachtig..
     
  4. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nog 6 dagen! Vrijdag weten we het! (als beeb het wil laten zien ;))
     
  5. Melief

    Melief Niet meer actief

    Wij weten het hopelijk over 23 uur!!
     
  6. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Op een zondag??
     
  7. Melief

    Melief Niet meer actief

    Jep, iemand met een echobureau aan huis!
     
  8. jols

    jols Bekend lid

    26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet vrijdag ook heen. We hebben dan 20 weken echo en gaan gelijk kijken of we het geslacht kunnen zien. Pfff begin het steeds spannender te vinden ik hoop zo dat ons kindje gezond is. Ik heb een sterk voorgevoel over het geslacht, ik ben erg benieuwd of mijn gevoel klopt.
     
  9. Melief en??

    Ik tel nog steeds af.. nog 15 dagen..
     
  10. Melief

    Melief Niet meer actief

    Ik ben bang voor meelezers maar we weten het, de echo dame durfde het met 100% te zeggen!!
     
  11. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Nog 2 dagen voor ons!!! ^_^
     
  12. Ik tel nog steeds.. begint een beetje saai te worden inmiddels :p Maar het komt steeds dichterbij, nog 6 dagen!

    Trinity spannend zeg, wat is je voorgevoel?
     
  13. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk zelf een meisje, maar dat dacht ik dus ook met onze zoontje dus mn gevoel zegt niks :(
     
  14. haha jammer! Ik ben al sinds het begin heel overtuigd van een jongetje, en hoe dichterbij we komen hoe meer ik neig naar toch een meisje. bij mijn dochter dacht ik ook heel lang een jongen in het begin en een week voor de geslachtsbepaling veranderde ik van mening en wist ik zeker een meisje. Maarja toen wist ik het al met 17 weken, nu zijn we inmiddels al 5 weken verder. Ik ging 2 dagen geleden naar bed en opeens dacht ik nee dit is geen jongen, dit moet een meisje zijn :p Nouja geduld is een schone zaak, we zullen het snel genoeg zien ;) (hoop ik!)
     
  15. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ja we zien het vanzelf wel!! maar het is wel spannend!! Wat gebeurd er eigenlijk al ze het geslacht niet kunnen zien bij een geslachts bepaling?
     
  16. volgens mij mag je dan terugkomen, maar ik zou wel even in de voorwaarden kijken. Bij sommige echobureaus wordt het zien vh geslachts pas gegarandeerd vanaf een bepaald aantal weken en als je ten tijde van de geslachtsbepaling nog niet op dat aantal weken zit mag je niet gratis terugkomen. Ik weet dat het bij wereldkind in Rotterdam bijv zo is. Maar volgens mij mag je bij de meeste gewoon een paar dagen later kostenloos terug.

    Als ze het bij mijn 20 weken echo niet ziet heb ik helaas wel pech, moet ik wachten tot mijn pretecho eind februari :(
     
  17. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Bij ons in zwolle doen ze het vanaf 14 a 15 weken als ik het goed heb. Ik zit dan op 16 weken en 5 dagen. Ik vraag het van te voren wel. Ik denk wel dat het te zien is, maar je weet maar nooit.

    Heb je de 20 weken echo al gehad? Konden ze het daar op niet zien?? Wat naar zeg dat je dan tot eind februari moet wachten! Dan zit je ook wel in spanning!!
     
  18. Nee ik heb hem over 6 dagen :) Bij mijn vorige echo (15 wk) heeft ze gekeken maar toen verstopte de beeb zich en was het dus niet zichtbaar. Dus ik hoop dat ie dit keer iets beter meewerkt haha anders moet ik wel wachten tot eind feb., dan heb ik een 3D echo in Nederland gepland staan. Waar ik woon bestaan geen pretecho's nl.
     
  19. woef78

    woef78 Fanatiek lid

    15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Ik mag vandaag om 15.00 SPANNEND!!!!Ben zo benieuwd!!:)
     
  20. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Spannend!! Wat zegt jouw gevoel??
     

Deel Deze Pagina