Ik hoop er niet op hoor, maar het zou uiteraard welkom zijn. Uhm na de bevalling 31-31-60-31-31-31-31-41-31-...34 and counting
Ik heb net een test gedaan, maar zie er eigenlijk niks op als ik heel lang tuur lijkt er in de verte iets te staan maar dat zie ik als negatief. Positief vind ik hem pas als ik een duidelijke streep zie en hem ook op de foto krijg! Ik doe er vrijdag pas weer 1, bij zl had ik ook pas na nod een positieve test.
Inderdaad, ik moet ook flink turen en dan maar de vraag of het echt een positief is... Is die van de action? Ik heb ook eens een behoorlijke tuurtest van hen gekregen :/
@ foekje ja hij staat wat meer naar rechts, dacht eerst dat het schaduw was, maar het maakt niet uit hoe ik hem hou blijft op dezelfde plek staan, vandaar dat ik wel een beetje twijfelde. @snootches Ik vind hem nog niet positief genoeg om te zeggen ja ik denk dat ik zwanger ben. Vl zag hem ook wel staan, maar had net als ik zoiets we wachten vrijdag wel even af. Heb al wel eerder een tuurstreepje gehad bij action, maar toen ging ik ook overtijd. Ha vermoedde toen dat ik een vroege miskraam had gehad. Bij zl testte ik ook pas na nod duidelijk dus wacht het af... Nog steeds niet het gevoel ongie te worden, maar mijn lichaam kan me ook voor de gek houden...
Spannend zeg, misschien toch een clear blue? Of misschien nog eens testen en als er dan weer een tuur staat is het geen toeval denk ik. Heb je geen betere foto? Hier is mijn ongi doorgezet.
Ik ga proberen om tot vrijdag te wachten met nogmaals testen... (Als het lukt... ) Loop wel om de haverklap naar de wc, maar ja dat wil ook niks zeggen...
@Beebylove Ik heb de cb digitaal met wekenindicator al liggen als ik een duidelijk streepje heb ga ik die doen... Kv2v5 heb ik geen goede ervaringen mee. Maar zit nog te dubben om die andere van kruidvat te halen... Of die van zwanger en kids te bestellen.
Het is gelukt om vanmorgen niet te testen... Wel giga misselijk wakker geworden... Wc is vandaag denk ik mijn beste vriend!
Wat een bikkel ben je zeg, haha! Oh is 't echt zo erg? Kun je een onderscheid maken tussen ongi en NOD symptomen?
Ben bij nod alleen wat misselijk en draaierig als die heel heftig is... Wat ik uit mijn zwangerschapsdagboek van zl haal was ik bij hem ook heel vroeg extreem misselijk, voor NOD. Wist wel dat ik extreem misselijk was geweest (medicijnen gehad etc) maar wist niet meer wanneer het ongeveer begon. Enigste andere wat ik nog kan bedenken is dat het door een slijmbeursontsteking in me heup komt. Maar vind het dan raar dat ik er nu pas last van heb, slijmbeursontsteking zit er al meer dan een week!? (Nee heb er geen medicijnen voor, moet afwachten of ik een spuit krijg, is de 4e x sinds een jaar ongeveer) Maar goed het lijkt iets weg te trekken, bij zl was ik de godsganze dag strontberoerd. Morgen weer testen... Als de rode monsters niet komen... Al staat mijn hoofd niet echt naar testen als ik zo misselijk ben... Ben al lang blij dat ik de wc haal! Haha
Vanmorgen getest maar kan geen 2e streepje ontdekken rode monsters zijn er nog niet, maar ga er maar vanuit dat ze wel komen. Als ze er zondag nog niet zijn test ik weer opnieuw... @michan thnx hoop dat het helpt! @snootches we houden de spanning er nog even in geen bloed geeft moed... Bij zl testte ik immers net voor/op Nod ook negatief en bij 4+3 positief met cb digitaal! (Even op de papieren gekeken )
Inderdaad er is nog een kans, en anders op naar de volgende ronde. Is het dezelfde test als die je van de week gebruikt hebt?
Ja zelfde test... De 2e uit hetzelfde doosje... En anders gaan we naar de volgende ronde... Bij jouw echt doorgezet nu? Wel balen!