Snap hem even niet

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeDeeBowtie, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Misschien kan iemand mij hier helpen. Wij zijn al een behoorlijke tijd bezig, maar ben eigenlijk pas sinds twee maanden aan het tempen. Sinds deze maand ook ovutesten erbij gebruikt.

Ik ben op 21 januari ongesteld geworden en FF stelde vast dat ik op 3 februari mijn ei zou krijgen en dat 18 februari mijn NOD zou zijn. Vanaf 30 januari ben ik ovutesten gaan gebruiken. Op 1 februari had ik mijn eerste positieve test en zijn wij aan de klus gegaan. Nou zegt mijn FF sinds gisteren ineens dat 31 jan. mijn ei is geweest. Hoe kan dit als op die dag mijn ovutest negatief was en een dag later positief? Zijn wij nu te laat geweest met klussen?

In mijn onderschrift staat mijn kaartje misschien kunnen jullie even mee kijken.

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ik heb er ook niet veel verstand van. Ziet er wel uit dat je je ei gehad hebt(en van wat ik gehoord heb zit FF er vrijwel nooit naast).
    Alleen wel super raar dat je later dan je ei een posi ovutest hebt??
    Was die echt posi? Kun je een foto plaatsen?

Ik heb nml ook testen waarvan ik dacht positief,maar nog steeds geen ei..dus mss dat mijn testen toch niet posi zijn.

3. Het kan wel hoor, bij de meeste vrouwen komt de LH piek voor de eisprong maar een enkele keer erna. Ben je nu gestopt met de ovutesten? Het kan ook zijn dat je eisprong nog komt, of dat ie op de 12e is geweest. Ik denk dat je er over een paar dagen meer over kunt zeggen, voor nu is het even lastig!

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb zondag en maandag negatief getest, dinsdag positief, woensdag weer negatief en daarna heb ik geen test meer gedaan. Nou ja we zullen zien. Hopelijk waren we niet te laat.

edit: hij was echt positief. De teststreep was duidelijk donkerder dan de controlestreep.

Deel Deze Pagina