Wiens cyclus werd er korter na gebruik Etos zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helena115, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Misschien is het toeval maar ik ben toch nieuwschierig geworden....

Heb redelijk lange cyclus, gemiddels 34 dagen, zie rijtje onder mijn banner.
    Meestal tussen dag 18 en dag 23 positieve ovutest.

BEn sinds een maand begonnen met Etos zwanger worden omdat i khad gehoord dat dit je cyclus kan verkorten. Aangezien ik dat lange wachten echt zat ben, dacht ik kan nooit geen kwaad...

Plots kreeg :(ikeen mooie temp curve afgelopen ronde en een supervroeg eitje op dag 11?

Nu op dag CD 8 en heb sinds gister superpijn aa n borste , ze voelen beurs aan, vooral linkerbrst met steken in de tepel. Zou het zijn dat mijn ei weer vroeg is, heb normaal nooit last borsten met ei.

maargoed, ik dwaal af.

Wiens cyclus werd er korter na start slikken Etos zwanger worden?

X Helena

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    die van mij is wel korter geworden zie mijn banner en ik denk dat het deze ronde weer een korte wordt want ik dacht dat ik vorige week donderdag mijn eisprong voelde en die vrijdag erna en nu nog steeds vreselijk veel last van mijn borsten ook van die steken en mijn linkerborst is het ergst ...en de maand ervoor had ik precies hetzelfde de dag na de eisprong ook ontzettend veel last van mijn borsten ....

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Waarschijnelijk mischien is mijn cyclus ook korter deze ronde. Spannend en onzeker he ;) ohw man ik hoop het toch zooo voor ons. Ik ga duimen meid

Liefs Wilma

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Die van mij werd juist langer. Ik ben er toen ook na 2 rondes mee gestopt.

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik ben de vorig cyclus begonnen met Etos Zwanger worden, toen kreeg ik een paar dagen later meteen een eisprong en kwam er eindelijk weer een einde aan mijn lange cyclus. Nu dus weer aan de Etos, en heb vandaag op dag 15 een eisprong! Dus mijn cyclus lijkt zich echt te stabiliseren. Dusja, van mij gaat het van onregelmatig wegens stoppen met pil naar regelmatig. Ik ben tot nu toe een tevreden klant.

Helena115: ik vond het wel apart wat je zei over je borsten, dat had ik namelijk precies hetzelfde! Ook rond ei een beurs gevoel aan de zijkant/onderkant, en dat hield aan tot mijn menstruatie. En nu begint het weer. Ik kan me niet herinneren hier ooit last van te hebben gehad. Misschien toch een bijwerking van de pillen??

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier pas in ronde 2 dus nog geen wereld ervaring. Ben begonnen met de pillen in ronde 1 een week voor de eisprong (dag 20, op een 30 dagen cyclus) en heb ze sinds dien geslikt. Inmiddels in ronde 2 en lijkt mijn eisprong morgen te kome (gister en vanochtend een duidelijke test gehad) en dat zou dag 16 zijn. Veel korter hoeft van mij de cyclus niet, ik kan prima vrede hebben met 30 dagen maar mijn LF van 10 dagen vond ik wel aan de korte kant.

7. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik in mijn eerste ronde na 56 dagen nog niet ongesteld was ben ik de pillen gaan slikken. Na 64 dagen begon eindelijk ronde 2. (toeval of niet?) Deze duurde 44 dagen, ronde 3, 37 dagen. Je zou denken dat het dus heeft geholpen, al zal ik natuurlijk nooit weten hoe het was gegaan zonder die pillen. Nu dus ronde 4 en ik heb sterk het gevoel dat deze nog korter zal zijn.

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb ze gebruikt maar ben er inmiddels mee gestopt.
    Ik gebruikte ze om mijn lf langer te maken. Die was eerst 11 dagen en na de pillen 13 of 14. Zie mijn onderschrift. Ik ben er nu mee gestopt en mijn cyclus blijft hetzelfde.

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Ik heb gisteren en vandaag vruchtbaar slijm ,zou mij neotje weer vroeg komen...?

10. Ik ben het ook gaan gebruiken ondanks dat ik een cyclus had van 28 dgn maar nu is het 26 dgn geworden niet echt veel maar toch ietje korter en ik voel me er goed bij.

Liefs cindy

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik heb ze ook liggen, maar weet dus niet of ik eraan moet beginnen. mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen, maar mijn lf maar 9 of heeel soms 10 dagen en dat is te kort. ben bang dat mijn lf nog korter gaat worden als ik die pillen neem. of wordt t daarmee ook verlengd? maak me namelijk wel zorgen om die korte lf.

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi mendie,

weet het ook niet, bij mij was afgelopen ronde erg kort en mijn lf ook korter.
    Maaaar de ronde ervoor was ook weer raar bij mij, hoop dat veel mensen reageren op dit topic zodat we een beeld kunnen krijgen wat deze pillen doen.
    zit nu op CD11 en had gister en eergister vruchtbaar, draderig zlijm, marja verder geen positieve ovu test ofzo , dus afwachten maar.,.

verder nog dames met ervaring me de etos pillen?

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja ik wil ook echt heel graag weten of de lf erdoor verlengd kan worden of dat t juist korter wordt. dat is namelijk niet de bedoeling.

14. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ik ben er mee gestopt, weinig resultaat. Nu over op Davitamon!

Deel Deze Pagina