Nou.... over 1 dag kan ik testen zoals mijn banner mij vertelt. De spanning is bij mij niet meer te houden. Probeer mezelf steeds rustig te houden en in te praten dat het toch weer niet gelukt is omdat ik gewone kwaaltjes heb die er normaal ook zijn voor nod. Pijnlijke borsten, buikkramp. Ben wel veel emotioneler dan andere maanden. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Moest het even kwijt. Jullie begrijpen me als geen ander denk ik dan. Liefs Luna
Hoi Lieve meiden, wat snel zeg die reacties. Ik ging net even kijken of mijn berichte geen spelfouten bevatte en toen zag ik jullie berichtjes al. Bedankt lief van jullie. Nee denk morgen nog niet. Woensdag ochtend heb ik met mezelf afgesproken. Leef nog liever even in de "misschien" roes dan dat ik het weer helemaal uit moet sluiten. Testen waren tot nu toe iedere keer negatief dus ben daar wat voorzichtiger mee geworden. Jullie ook succes, nod staat bij jullie ook voor de deur zie ik! Duveltjeh, klusze deze ronde!
luna spannend zeg meis ja snap da wel dat je voorzichtiger ben geworden! maar hopelijk blijft je ms uit hoor!
Spannend hoor! Ik ga zeker voor je duimen! Groetjes Najet 1e 22 maart 2007 2e 26 april 2008 3e 16 oktober 2009?
thanks allemaal! Ik ben nu officieel 1 dag overtijd. had 16 dagen geleden mijn positieve ovulatietest. Heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden. Heb normaal wel altijd al last van bruinverlies nu...