Gisteren heb ik een test gedaan met de digitale CB (Nadat ik meerder positieve kv2v5 test heb gehad), die gaf meteen zwanger aan. Maar vandaag wilde ik er nog een doen (er zitten er toch 3 in de verpakking) en nu geeft ie een foutmelding aan. In de gebuikrsaanwijzing staat dat met deze melding ik de test verkeerd zou hebben uitgevoerd. Maar ik heb hem hetzelfde gedaan als gisteren. Net nog een keer de laatste test gedaan en weer die foutmelding Is wel een dure test zo Hebben meer mensen dat wel eens gehad?
Nee, nog nooit gehad. Maar misschien kun je de clearblue lijn bellen en sturen ze je een nieuwe? Inderdaad wel heel duur zo! Maar in elk geval gefeliciteerd!
Ja, heb ik ook gehad toen ik zwanger was van de eerste... Echt zonde van de test he! Daarom durfde ik deze keer ook niet eentje met indicator te kopen, want da's bijna 20 euro voor 1 test, als je die verknoeit is het echt $#@@! Ik hou het nu lekker bij de 2v5, net zo betrouwbaar.
Ik heb het met de digitale ovulatie testen van CB gehad! En ik moet zeggen ze waren erg vriendelijk en behulpzaam, ze hebben me gelijk nieuwen gestuurd en 2 dagen erna had ik ze binnen! Deze deden het gewoon.
Als je CB belt en je hebt de bon nog van de winkel waar je hem gekocht hebt dan sturen ze je een mailtje met een code en dan kan je een nieuwe ophalen. Als je dat niet hebt dan sturen ze je een nieuwe met de post op. Ze hebben hele goede service hoor
Ja idd of even met bon terug naar de winkel, of cb bellen dan krijg je er zo 1 of 2 nieuwe opgestuurd
dat klinkt heel netjes als ik de antwoorden zo hoor, hoop dat het je lukt idd wel erg duur grapje zo. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad
Ik zit al met de telefoon in mijn hand om te gaan bellen. Normaal zou ik zeggen laat maar, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je zoveel geld betaald en dat dan 2 van de 3 testen het niet doen. Ik heb vanochtend nog wel een KV2v5 gedaan, even om te kijken naar het streepje Gelukkig is die een stuk donkerder dan de laatste van woensdag! Ik ga nu even bellen, laat wel even weten hoe het is afgelopen.
Nou wat een super service!!!! Ik krijg een nieuwe test opgestuurd, het durt alleen wel even voordat ie er is omdat ze het uit engeland versturen.
Ik heb ook een keer een foutmelding gehad en kreeg van hun 3 digi met conceptie indicator per post opgestuurd. Vind het goede service
Ik heb het de vorige ronde ook gehad dat ik met 2 testen een foutmelding kreeg ( knipperend stickje in beeld) Als ik jullie ervaringen zo lees bel ik er ook maar even achter aan want vond het ook nogal duur om zo te laten. Thx voor de tip meiden
Net gelijk even achter aan gebeld en ik krijg ook een nieuw pakje thuis gestuurd... Goede service hoor
Ik heb het ook 2x gehad met de ovutest. Bij mij kwam het doordat ik het staafje erin klikte en dan pas het dopje eraf deed. Daar trokt ik dan te hard aan waardor de melding kwam. Dus eerst dopje van staafje en dan staafje erin klikken, gaat beter.