Hai meiden, Zijn er meer die na iui laat pas een positieve test hebben??? Gemiddeld hoor je 14 dagen of eerder en sommige 15e dag... maar ik zit op dag 16 en nog niks. Voel ook geen ongi op komen. Verders ben ik vorig jaar voor mmm zwanger geweest met behulp van ovulatie testjes.. en teste toen pas op dag 21 na positieve ovu test positief met digitale test van CB met indicator.. en pas op dag 23 met kv 2v5. Zijn er meer meiden die hier dus ''las'' van hebben??? En dus een bijna zenuwslopende lange wachtbank-zit hebben??? Sjors
Hoi sjorsjette, Ik teste op 16 dagen na de iui pas echt binnen de afleestijd positief. Op dag 13 was het al wel licht positief, maar wel pas na ruim 45 minuten- dus dat mocht ik eigenlijk niet meetellen. Bij 1 van mn vmk's (niet via iui) testte ik pas na 20 dagen positief. Verder hoor je toch vrij regelmatig dat vrouwen pas laat positief testen en ik zie niet in waarom dat bij een behandeling niet zou kunnen. Ook bij een behandeling kan een innesteling wat langer op zich laten wachten. Overigens kan het wel zo zijn dat medicijnen zoals utrogestan (progesteron) of een tweede pregnyl spuit je ongi ook kunnen vertragen. Ik hoop dat dat laatste nu niet op jou van toepassing is! Ik wens je heel veel succes!!
Nana dank vast voor je reactie! Ja eerdere ervaring bij mij is idd laat positief... maar word zo onzeker nu. En pregnyl kan het nu niet zijn want had die deze iui ronde niet gezet.. eitje was al gesprongen zonder.
Hey, Ik duim mee voor je dat het alsnog positief wordt! Ik heb uiteindelijk ook moeten wachten tot 16dagen na iui, en negatief Maar je weet nooit natuurlijk! Ik hoop met je mee!