Wie teste er na nod pas positief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ikke123456, Dec 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Mag ik me hier ook bij melden?

Normaal gezien zit ik tussen de 34 en 37 dagen maar vandaag zit ik al op dag 41.

Het enige wat ik krijg is op de kruidvat plus test binnen afleestijd een penstreepje. Op de kv2v5 krijg ik helemaal niets....

Om gek van te worden!

Succes aan alle dames!

2. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    nou ik ben 5dagen overtijd en heb vanochtend negatief getest :( ik weet het ook niet meer! had gisteravond echt letterlijk kramen en last van onderrug ..ik was bijna overtuigd dat ik zwanger was maar blijkbaar niet !

na 5dagen dan moet je toch al iets kunnen zien?! dus dat negatief van ochtend moet ik maar de moed opgeven?!..

mijn cyclus is 47 vorige keer en nu zit ik op dag 52 ik moest zondag ongesteld al worden, dus niet!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hallo dames,

ik teste voor me nod erg vaag! nu 2 dagen overtijd en ik zie duidelijk een lichtroze streep! (trekpleister met pipet) alleen ik ging me testen met clearblue en die geeft niet zwanger aan en toen keek ik netweer stond zwanger 1-22-3 :S dus die test werkt niet goed want die cijfers kloppen niet dus weet niet of ik zwanger ben nou

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Toch nog een test doen, maar ik zou dan wel tot morgenochtend wachten en i know duurt nog heeeeeeel lang

5. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Ja ik weet het echt irritant zeker in mijn situatie (moeilijk zwanger kunnen raken)

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Pfff er is nog hoop dus!

Ik wordt er gek van moet ik je eerlijk bekennen..

Ik zit in de MMM dus dan zou je toch een beetje moeten weten hoe of wat aangezien je continu in de gaten wordt gehouden..

25 nov twee giga eieren van 23/24 mm...stonden dus op knappen..moest klussen op die dag en op zondag... en maandag weer echo gehad, en waren ze al gesprongen..dus dan praat je over 28 november.... volgens de gyn zat ik vroeg aangezien mijn eerste CD was op 16 nov. dus dan zit ik dag 13.....en dat is vroeg en moest ik rekening houden met een korte cyclus van 28 dagen..maar ik zit nu al op cyclusdag 30 *zucht*

En nog geen positieve test te vinden hiero...uber omo wit!

Geen ongi te bekennen..dus ik weet het ook niet meer.

Ik test zaterdag nog 1 keer, want dat spekken van de kruidvat ben ik ook zag :D en dan maandag mag ik mij weer melden bij de fertiliteiten arts.... maar wat denken jullie...nog een beetje hoop hahaha

7. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    pcomama ik hoop het zo voor je!

die medische molen is zo emotioneel zwaar ik heb heet zelf gehad maar toch spontaan een kleine kunnen krijgen geen bloed is moed!

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    "@Sjan, ja en anders ik ook wel ;) het is zoo frustrerend, maar ja maandag echo dus dan merken we het wel...maar toch blijft het vaag....maar een late innesteling kan het toch ook veroorzaken of hoe zit dat dan precies? weet iemand dat haha...

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ik teste met mijn dochter bij 12 weken negatief ...

Daarna kwam ik met 29 weken erachter toch zwanger te zijn...
    SUPRISE!

( wel elke maand lichte bloedingen rond zelfde periode door pil gebruik)

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    whahaha, meen je dat nou joh... en hoe kwam dat dan? Of hadden ze er zelf ook geen verklaring voor...

Dat was rennen en vliegen voor jullie om alles nog voor elkaar te krijgen ;)

11. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Jeetje 12 weken whooo :)

Hier nog steeds geen ongi te bekennen voel geen pijn niks heel licfht bruinverlies nog! ik haat het om tot maandag te moeten wachten op me bloedtest!

Ik heb hier geen verklaring voor bij mijn eerste 4 dagen voor nod positief getest

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er

behoorlijk .. stel je dit eens voor....
    als een 17 jarig meisje sta je onder de douche ineens zie je een voet door je velletje heen komen die je zo vast kan houden..
    Je schreeuwt om mammmie die komt eraan gevlogen..
    Afspraak maken bij vk en vraagt hoever je bent .. geen idee mevrouw ik ben 2 maanden bijna niet ongesteld geworden.
    kom dan maar langs..( geen ideee hoe een zwangerschap werkte of waneer je het zou kunnen voelen)
    Dus daar ga je weten dat je zwanger bent maar hoever geen idee.
    gel op buik( die nog plat was) echo ding erop... nou mevrouw hoever dacht u... uhm 2 maanden? nou dan moet ik u terleurstellen ... hoezo wat met het kindje? nee mevrouw maar u bent al 29 weken en wil je ook weten wat het word ? Uhm ja graag een meisje... nou heb nog nooit zo hard zitten janken... zelfde dag nog een kinderkamer van mn moeder gehad dag erop een wagen van mn oma en binnen 3 weken had ik alles rond dankzij mijn lieve geweldige mama... 8 weken later kwam mijn mooie dochter te wereld met 36/37 weken na een bevalling van 7 uurtjes alleen omdat ik er nog niet aan gewend was moeder te worden en het toen ineens al was wou ik niks van dr weten pas op dag 2 besefde ik dat het mijn kindje was

tot 29 weken was ik platter dan plat en bij 30/31 weken een dikke toeter erop zitten .. vaag spul zo een lichaam..
    Mijn geest en lichaam gingen toen samen werken ...resultaat dikke buik :D en het eind resultaat natuurlijk het allermooiste mijn dochter

View attachment 207442

13. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    In Brabant
    Wat een mooie meid en leuk verhaal! hihihiih

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Jeetje Thea23, wat een verhaal maar o zo mooi! Ik zit hier echt te genieten als ik het zo lees..en je hebt een mooie gezonde dochter zo te zien!

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    bij mijn zoon heb ik ook een mooi verhaal maar denk niet dat dat verhaal hier thuishoort...

Even in het kort... ik wou hem wegahalen... ben er geweest .. heb er gelegen... voelde hem toen voor het eerst trappen (13 weken) kleren aangedaan en weggegaan en nu een prachtige zoon va 14 maanden en snap niet hoe ik dat ooit in mn hoofd heb kunnen halen hem weg te doen

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat lijkt mij ook heel apart inderdaad, maar wel mooi dat je nu ook een mooie gezonde zoon hebt! En nu onderweg misschien naar nr drie?

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ik hoop het !
    Na alle tegenslagen het half jaar
    ( miskraam in juni en miskraam van 2 kindjes in nov)

hoop ik echt op een gezonde zwangerschap....

Vanavond of morgen ochtend testen......

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat schiet niet op nee! Ik ga voor je duimen in ieder geval...maar zoals ik las op je andere berichten heb je al een giga gezin ;) wat een druktes! Maar wel overheerlijk lijkt mij!

Share This Page