Hebben julie dat ook wel eens als julie lang zitten of snachts slapen dat je onderbroek dat nat is zonder dat er slijmverlies inzit beetje rare vraag mischien maar vroeg het me af
Heb ik inderdaad ook al een beetje last van. het ergste is eigenlijk nog wel dat als ik nies of hard hoest ( ben al twee weken verkouden) dan pies ik in mijn broek xxx jet
ja... ik zit aan de tena.. ook niet comfortable, maar wel noodzakelijk, daar ik ook niet echt goed kan ophouden!
hier hetzelfde af! Ik draag nu een groter inlegkruisje omdat het anders geen doen is! Leuk is anders, he! Maar het is gelukkig maar tijdelijk. EN voor het goeie doel!
Meid das gewoon erg waterige afscheiding! Heb er ook last van, soms dagen niet en soms heb ik net geplast en goed uitgeplast, maar toch voel ik wat lopen Tot nu toe heb ik namelijk geen urine verlies...
Hoi babylover, Heb precies hetzelfde. Afgelopen maandag moest ik naar de verloskundige, meteen gevraagd maar zij zei nergens om je druk over te maken. Is een beetje hetzelfde als dat je nat wordt als je gaat vrijen (haar woorden!). Dus nu maak ik me er niet druk meer om. Heb het niet heel erg vaak, maar ineens dan denk ik hmmm wat is het vochtig daaronder! Hahaha. Maar inderdaad geen slijm, gewoon nattig. Liefs, Daphne
Oh gelukkig ben ik niet de enige. Ik doe het ook continu in mijn broek als ik moet niezen.. en mijn onderbroeken zijn ook altijd vochtig nu.. Maar ja het schijnt erbij te horen...
.... daar heb ik geen last van hoor... Ik vind ze fijner dan gewoon maandverband, dat gaat zo stinken!
Hier ook veel last. Maar bij mij voor een deel ook zweet. Merk het doordat mn onderbroek van buiten naar binnen nat wordt. Geen afscheiding dus. Alhoewel ik wel meer afscheiding heb dan normaal.
Meiden, dit is gewoon urine en wordt alleen maar erger hoor. Zeker als aan het eind de kleine continu op je blaas drukt of trapt. TIP: Wil je minder last hiervan hebben dan moet je drie keer per dag je bekkenbodemspieren trainen. Dit kan gewoon door als je op de bank, achter je pc of wat dan zit en een samentrekkende beweging van je bekkenspieren maakt (net of je je plas ophoudt). Dit helpt erg goed en voorkomt na de bevalling incontinentieproblemen. Deze wijsheid heb ik geleerd met de yogalessen en alle meiden hebben er flinke baat bij. Sterkte ermee. Suusje
de bekkenbodemspieren training is niet altijd de oplossing, ik doe ze iedere dag (vanaf het begin) een paar keer maar ik kan en durf echt niet meer zonder inlegkruisjes of maandverband, ook op momenten dat ik niet naar het toilet hoef of gewoon loop loopt het er af en toe uit, zowel urine als waterige afscheiding. nu lijkt het alleen maar erger te worden, maar goed het is nog maar even.