ik vind het zo spannend dit is ronde 4 voor mij ik haat die weken na de eisprong je gaat van alles voelen en denken en dan dat er gezegd wordt niet teveel mee bezig te moeten zijn ja daggg maak dat de kat wijs lijkt mij dat het onbewust gewoon gebeurt hoor dat is niet tegen te houden en dan dat afwachten lijkt wel of 1 week en jaar duurt hihi. ik denk niet dat het er deze maand in zit maar alles is mogelijk he. heb gespannen onderbuik en bultjes op me tepelhof af en toe beetje spanning of steekje in me linker of rechter borst dat wisseld en beetje me onderrug af en toe. nog meer die hetzelfde hebben ? groetjes miranda
Ik mag de 13e testen! Ik heb ook al van zoveel dingen last....en ik ben het volkomen met je eens dat het kloteweken zijn na die eisprong! Ik ga me niet teveel aantrekken van al die symptomen heb ik met mezelf afgesproken (maar of het lukt :s).... sterkte met wachten meid!
Hey ik mag rond 13 sept. testen! ik heb soms wel het gevoel dat me lichaam mij voor de gek houd.. ik heb alle kwaaltjes wel gehad kan ook ontpillen zijn natuurlijk, het is de eerste ronde zal wel snel zijn maar je weet maar nooit.. ben benieuwd of er positief getest gaat worden...
Ik mag de 15de testen, het zal wel weer een teleurstelling worden! Ik heb alleen de kwaaltjes die ik normaal ook heb en dat zijn gevoelige borsten, pijn onderrug en een gevoelige onderbuik. Ik ga maandag naar de huisarts voor mijn rug en onderbuik want ik heb hier al last van sinds ik gestopt ben met de pil!
Hoi hoi Ik mag ook de 15e testen. Weet echt niet of het deze ronde gelukt is, hopelijk wel, maar denk van niet. Heb wel bepaalde symptomen, maar volgens mij had ik die vorige ronde ook, dus ga uit van niet. Symptomen: - zere onderrug - rommelende darmen - steek in linker zij - soort spierpijn in onderbuik/liezen Naja we wachten af. Vind ook dat de weken na je ei veel langer duren
Hier mag ik de 14de testen. Moet zeggen dat ik deze ronde wel de stille hoop heb..aangezien er een aantal dingen hetzelfde zijn als toen ik zwanger was van dochterlief. Eigenlijk heb ik geen echte klachten dan Af en toe steken in me borst en steken en krampjes in me baarmoeder....en stront en stront verkouden....dat was waardoor ik dacht heey.....normaal als ik verkouden wordt ben ik de eerste 2 a 3 dagen lamlendig en voel me niet lekker en heb vaak alleen een loopneus en zit de boel helemaal dicht. Dit keer (en ook bij dochterlief) gewoon gelijk stront verkouden maar voel me verder prima. Nog een weekje en dan weten we allemaal het verlossende antwoord Suc6 allemaal en hopelijk lekker veel roze volgende week
Hoi hoi, Ik mag ook rond de 15e testen. Vind het verschrikkelijk iedere keer die wachtbank. Had gedacht dat het met een 2e wel minder zou zijn maar nee hoor. Helaas. Ben er nog net zo mee bezig. En heel veel mensen maar vragen, willen jullie een 2e?? Ja die willen we en daar zijn we ook mee bezig. Maar ja dat kunnen zij ook neit ruiken natuurlijk. Vind het gezellig om hier mee te kletsen en ervaringen te delen
Ik mag ook rond die datum testen en negeer deze maand alle kwaaltjes express. Heb er ook niet veel dus dat is wel makkelijk We houden elkaar op de hoogte!
heb af en toe ook lichte zeurende hoofdpijn ik probeer er maarvan uit te gaan dat hetniet gelukt is maardan is er weer dat stemmetje dat gek genoeg net een kinder stemmetje is dat zegt maar het zou wel kunnen misschien dan toch je weet maar nooit je weet maar nooit word er gek van hihi. nou allemaal succes dan maar en hou me op de hoogte de komende dagen lijkt me leuk dit met andere te delen alleen mijn vriend schoonzus en zus weten het verder niemand groeten miranda
Hoi hoi, Hier toch iets geks. Er komt gewoon melkachtige afscheiding uit een tepel. Heeft iemand dit ooit gehad?? Ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is. Verder wat steekjes gehad in mijn li lies. Ben benieuwd. Zijn net terug van vakantie dus ben er niet zo mee bezig geweest. Is wel heerlijk hoor. We wachten het effe af.
Loontje ik herken het niet, heb het alleen gehad toen ik al ruim 20 weken zwanger was. Wanneer is je nod?
Goedemorgen dames, Ik mag ook deze week testen. Ik moet zeggen dat het nu wel een beetje begint te kriebelen haha. de 14 is mijn nod en tot die dag wil ik wachten. Donderdag zijn mijn mannetje en ik vrij en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden, dan wil ik dan gaan testen. Ik merk verder aan mijn lijf ook helemaal niks dus ik denk dat we volgende ronde gewoon weer hard aan de klus moeten gaan. Jullie succes allemaal deze week en we duimen!
hai hai mensen.. Ik mag ook rond de 13e of 14e testen. stomme is dat je na al die jaren wachten nog steeds niet nuchter bent rond de testdatum Ik heb gewoon ergens het gevoel dat het nu wel eens raak kan zijn. Dat heb ik al een week. Weet niet waarom.. Kwaaltjes heb ik elke maand rond mijn nod door de menstruatie wel.. Ik heb steken onderin (bm), ben vreselijk moe maar vroeg wakker, vlagen misselijk, borsten zeer (maar het meeste heb ik wel vaker om eerlijk te zijn) en mijn neus zit potdicht. Maar we wachten af.. Om eerlijk te zijn denk ik dat ik morgen ofzo misschien wel ga testen hoor Nog eerlijker heb ik al getest gisteren en denk ik een streep te zien.. Maar niet duidelijk genoeg om er een conclusie aan te verbinden (ik heb wel vaker streepjes die niks betekenen) @melk uit borsten, dat heb ik maandelijks. Als je bv hebt gegeven kan het gewoon gebeuren dat je af en toe nog wat melk krijgt onder de juiste hormonen.. Maar ik hoop dat het voor jou meer betekend!
Hallo dames ! Ik mag eigenlijks al testen.... Maar wordt gek als het weer negatief is ! Dus als ik volgende week nog niet onge ben, dan ga ik testen. Ben vandaag 5 dagen over tijd ! Al paar daagjes geleden beste krampen gehad ! En nu helemaal over ! We gaan weer van t beste uit
nou patries als ik jou had geweest en 5 dagen overtijd had ik al 3 testen gedaan denk ik. heb niet echt kwaaltjes meer nog steeds bobbeltjes op me tepelhof en tepels zelf zijn wat witte puntjes me vriend zei vandaag ineens dat toen hij me borst beetpakte hij lichtjes dacht dat ze iets voller zijn maardat kan denk ik nog niet zo vroeg toch ? af en toe lichte spanning steekje in me borst maargeen hevige rare dingen dus ik denk nog steeds niet dat het gelukt het is maarwachten af he hoe is het met de rest van de dames ? groeten mirandje
Volgens FF zou mijn NOD de 15e zijn (1e ronde dus ik weet niet hoe mijn cyclus is).. En eerlijk gezegd heb ik vanmorgen al getest (negatief natuurlijk) maar ik heb nog steeds het gevoel dat het goed zit.. Wanneer zal ik weer testen?
Volgens mij ben ik gewoon mezelf aan t gek maken hoor... Pfff zou wel hééééél toevallig zijn... de 1e ronde...
oeww dagen overtijd.. Ik zou me ook al gek hebben getest.. Respect hier! Ik kan nog een hoop van je leren. Voor de mensen die het leuk vinden.. Ik heb mijn testen van gisteren en eergisteren gepost in het vage testen topic..