hevige menstruatiepijn en overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ava80, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ava80

ava80 Nieuw lid

4 mei 2008
    4
    0
    0
    Sinds een half jaar ben ik gestopt met de pil. Mijn vriend en ik hebben dit besloten, omdat ik wegens ziekte geen hormonen meer in mijn lichaam wilde hebben. Na het stoppen met de pil kreeg ik meteen netjes een regelmatige cyclus van 29 dagen (een keer 28 en een keer 30) Ik kon dus heel makkelijk mijn vruchtbare periode bepalen. Nu heb ik op dag 10 van mijn cyclus onbeschermde sex gehad. Maakte me in eerste instantie nog niet druk, omdat het erg vooraan in de cyclus zat. Maar ik zit nu op dag 33 ben nog steeds niet ongesteld. Heb sinds een week zeer gevoelige borsten, mijn ontlasting is anders, moet vaker plassen en heb echt hevige menstruatiepijn. De menstruatiepijn heb ik vanaf dag 27 komt met vlagen en is zo hevig dat ik een paracetemol in moet nemen... Snap er niets van. Heb normaal gesproken lichte menstruatiepijn op dag 2 nooit ervoor. Kan iemand me helpen.... Is testen nu al zinvol?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb aan het begin van mijn zwangerschap een paar weken het gevoel gehad wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden, zo'n drukkend gevoel in mijn buik.
    Aangezien je tot nu toe altijd netjes op tijd bent geweest zou je nu al kunnen testen.
    veel succes

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou er ook even een testje tegenaan gooien! Ik had dit bij mijn zwangerschap ook. Echt hele hevige menstruatiekrampen, dunnere ontlasting, gevoelig borsten...alles wat jij opnoemt! En ik was hartstikke zwanger! :)

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

testen! en veel Succes! :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    En? Weet je al meer? Ik ben wel nieuwsgierig hoor... :)

6. Es1979

Es1979 Lid

4 mei 2008
    10
    0
    0
    Hallo meiden, ben ook niew op dit forum. Vanaf april zijn wij bezig om zwanger te raken. Weet nog niet precies hoe mijn cyclus gaat aangezien ik in april voor het eerst na de pilstop in januari ongesteld ben geworden. Heb nu ook veel last van buikkrampen. Bij mij begon het met steken en hoofdpijn. Ben benieuwd of ik ongesteld wordt of dat het toch raak is! Dat zou geweldig zijn. Heb nog geen kinderen. Het is ook lastig omdat je niet weet wat je moet voelen als je zwanger bent.
    Hoe krijg ik trouwens de 2e banner verwijderd?

Deel Deze Pagina