Sorry hoor, maar ik zit echt met 1 ding nog. Ik voelde de afgelopen week echt plopjes de hele tijd en nu al de hele dag niets meer! Ik maak me dan meteen zorgen. Dinsdag ben ik bij de vk geweest en het duurde ook even voordat het hartje gevonden was. En vandaag ben ik ook nog een best zenuwachtig en gestresst (ivm werk). Zou er iets mis zijn? Ik heb mijn kindje nog nooit echt gevoeld maar ik dacht wel dat dat het zou zijn. Maar nu dus niets meer ben steeds bang dat het hartje niet meer klopt. Sorry voor mijn gezeur maar op deze manier kan ik gewoon nooit genieten van deze zwangerschap!
ik weet wat je bedoeld meis! ik denk niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken. je hoeft de kleine pas vanaf week 28 elke dag te voelen. wat bij mij wel hielp was op een bepaalde manier gaan liggen op mijn rechterzij werkte goed en toen voelde ik die kleine weer. wat ik ook merk is als ik een korte ontspanningsoefening doe dat die kleine dan actief wordt. als je het echt niet vertrouwd en je zit werkelijk te stressen dan gewoon je VK bellen, want stress helpt niet mee.
ja ik heb het ook! ik d8 dat ik een paar dagen wat voelde en nu voel ik ook niks meer ik word er ook zo gestrest van....ik heb op 9 mei een 20 weken echo kan gewooon niet w8ten. en ook omdat ik gewoon nergens last van heb ze zeggen toch banden pijn dit dat maar niets! ik maak me zo een zorgen....
ik ben net zo ver als jij! en ik voel hem overdag ook veel minder als 'sávonds en als je net als mij een voorliggende placenta heb voel je het zo wie zo niet zo heel goed! tgeen zorgen maken!
mijn placenta ligt ook aan de voorkant idd. Ik heb hem ook nog niet eens echt gevoeld. Misschien maar 1 of 2 iets. Maar ik weet niet eens zeker of dat het kindje is. Ik word er ook zo onzeker van.
mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik heb de baby ook nog steeds niet gevoeld mijn schoonzusje had dit ook en die voelde de baby pas met 24 weken... ik kan niet wachten tot ik de kleine voel.
Ik wil ook nu! Soms denk ik: zou dat het zijn? Maar dan voel ik dat weer 2 dagen niet! Ik had nooit gedacht dat ik tijdens mijn zwangerschap me zoveel en zovaak overal zorgen over zou maken.