wie herkennen zich in het verhaal dat je een aantal dagen voor je NOD al positief test en hoe is het bij jullie verlopen lees net bij een van de rescties op mijn zwangerschap dat veel meiden toch ongesteld worden na de NOD dus maak me een beetje zorgen..... liefs claire
hier niet hoor, bij mij was het 9 dagen na nod positief heb het een wk erna nog een keer gedaan voor de zekerheid dus toen ik echt overtijd was en hij was nog positief en kijk naar mijn banner hij zit er nog steeds.
Ik heb 1 dag voor NOD licht positief getest. De daarop volgende dagen elke dag nog een test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker. Ze zeggen inderdaad dat veel vrouwen zwanger zijn zonder dat ze het weten en dan toch ongesteld worden, "een erg vroege miskraam" zou je het kunnen noemen. ik zou me er niet te druk over maken... Het ligt er natuurlijk wel aan hoe vroeg je al voor NOD positief test. Ik testte 1 dag van te voren omdat ik me al een week anders voelde dan anders.... Succes!!
Ik heb zo'n vroege test gedaan! was toen 3 wkn en 3 dgn zwanger! Ik had ook een innestelingsbloeding en voelde het al!
ik teste ook 5 dagen voor nod posi, wist t ook al door de innestelingsbloeding en je ziet, t einde is in zicht Gefeliciteerd trouwens!
deze testen waren nog net allemaal voor mijn nod! werden elke dag iets donkerder! (kruidvat test 2 voor 5 euro)
Hier ook 5 dagen voor NOD positief!! Wel nog licht, maar net zoals bij Muis werden ze met de dag donkerder. Op NOD en de dag er na testte ik echt donker positief (teststreepje donkerder dan controlestreep).
nu was t 4 dagen nod met middag urine poz.daarom dacht mijn gyn dat ik langer zwanger was en ik kreeg meteen n echo op de dag van nod! er was slechts n puntje te zien. het was dan heel moeilijk steeds af te wachten. succes!
ik teste bij de laatste een paar dagen na mijn eisprong, ik was zo kotsberoerd dat ik het vermoeden had dat ik zwanger moest zijn. En er kwam al een lichte streep te staan, paar dagen later weer gedaan en toen was ie al veel dikker, dus hier ook positieve ervaring!