Ben vandaag 5 weken zwanger en heb de vk gebeld vandaag. Heel leuk natuurlijk allemaal. Je mag hier al met 8 weken komen en dan krijg je gelijk een echo. Over 3 weken mag ik komen, maar deze eerste afspraak kan alleen op dinsdag want alleen op dinsdag worden er echo's gemaakt. Nu ben ik zwanger van de derde en werk ik 2 dagen dus alle tijd van de wereld om gezellig naar de vk te gaan en de echo. Maarja laat ik nou net op dinsdag werken.... Heb nog geen idee hoe ik dat nou op moet lossen... Als het mee zit ben ik pas om 12 uur op mijn werk. We willen het echt niet vertellen voor de 12 weken dus misschien een leugentje om eigen bestwil, maar WAT in godsnaam... Ben er al zo vreselijk slecht in. Of gewoon een dag vrij nemen, als dat al lukt.... Een heel verhaal over een klein probleem, maar ik baal er gewoon een beetje van..
Miss een de smoes gebruiken dat je naar de tandarts moet. Of dat je ivm een onderzoekje (niks ernstigs) naar het ziekenhuis moet. Of idd een half dag vrij nemen? Dat je later in de middag de afspraak maakt en dan alleen de ochtend werkt? Er moet toch iets te verzinnen zijn . Oja en gefeliciteerd natuurlijk nog
ik zou zeggen dat ik voor een onderzoekje naar het ziekenhuis moet. Kun je je op je werk niet een andere dag werken? Dat kan bij ons wel en dat is erg makkelijk. Oh ja, van harte!
kan je niet zeggen dat je met 1 van je andere kids naar huisarts moet bijv moeite met onlasten ofzo en dat echt aleen op dinsdag kan en je niet je kleine met probleem wil laten lopen.denk niet dat ze dan verder durven vragen of iets over zeggen wie zegt nou dat moeder niet met kleine naar dokter mag. liefs,
Krijg jij gelijk een echo? das gaaf! Ik het eerst intakegesprek op de 23e en dan verwijspapieren van de VK voor een Echo in het ziekenhuis... duurt lang!!
bedankt voor jullie reacties. Ga in eerste instantie proberen om gelijk maar een dag vrij te vragen en anders een van jullie smoezen gebruiken. Pff word al zenuwachtig als ik er aan denk, kan ZO slecht liegen!!! En babebabe, ik wist dat ook niet van die echo. Bij mijn andere 2 kids was dat niet zo, dus het is nieuw, maar wel leuk! Maar daarna zal ik wel tot de 20 weken moeten wachten!