Hallo Ik druf niet te testen,ik zit nu op dag 29 van me ciclus maar ik druf niet te testen. De huisatrs denk dat ik een blaasonsteking heb en dat ik daarom zoveel moet plassen!!!Zou kunnen heb wel pijn onder in de buik. Me borsten doen pijn,ben lekker misselijk,en doodmoe!!!Pfff ik ben echt onzeker.Morgen is dag 30 en zou ik ongi moeten worden,ook moet ik morgen me urine wegbrengen naar de huisarts!!!Kan de huisarts zien of je zwanger bent???Normaal is mijn ciclus met 28 dagen!!! Ik moet en wil wachten tot morgen maar die test kijkt me steeds aan!!!Ik heb hem al wel in huis Bahbahbah,ik voel me rot.
Tja ik snap het wel dat je niet wil testen. Met een blaasontsteking heb je een grote kans dat ook als je niet zwagner bent de test positief is. Het enige wat je kan doen om het zeker te weten is een bloedtest........of een paar dgn wachten tot je blaasontsteking wat minder is. Sterkte ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ik zou zeggen wacht het ff af en de ha kan morgen ook een testje doen volgens mij! Succes !!! Hoop dat je zwanger bent
je laat je morgen testen op blaasontsteking begrijp ik? dan kun je ook wle aangeven of ze ook even een zwangerschapstest doen. succes!
Ik zou eerst testen voor ik zomaar aan antibiotica ging beginnen als ik het vermoeden had zwanger te zijn. * wijziging* Blijkbaar heb je getest want zie in andere topics staan dat je zwanger bent. Gefeliciteerd..... maar ben je nou 4+1 zoals je gisteravond hebt geschreven in een topic of ben je nu 5 weken zoals je gisterochtend in een ander topic had geschreven?
"Dit schreef ze in een ander topic" Hallo Ik heb een positieve test gehad vandaag.Ik ben 4 weken en 1 dag zwanger en dat is te merken ook,hahahaha Dit wordt ons 2de kindje,was wel gepland maar niet verwacht omdat het de 1ste ronde was Bij de 1ste zijn we bijna 3 jaar bezig geweest en nu 1 keer raak Maar we zijn super blij.