Hallo, Ik heb een cyclus van 29 dagen. Zit nu op dag 16, maar heb nog geen eisprong ontdekt met ovulatietesten. Daarom was ik even benieuwd wanneer jullie je eisprong hebben en hoe lang jullie cyclus is. liefs
Ik had bij mijn vorige zwangerschap een cyclus van 28 dagen en op dag 18 mijn ei. Verder weet ik het niet, want daar heb ik geen kaartjes van en ik voel het niet. Ben deze cyclus weer aan het tempen, maar zit nog voor in de cyclus.
hoi ik wilde ff zeggen dat ik een cyclus heb van 28 dagen hoor me ei te hbben op dag 14 maar toen ik met echo werd gevolgd had ik me ei op dag 17 en als ik naar me vruchtbare slijm kijk heb ik het nu ook meestal een dag of 2 na dat ik volgens me banner me eisprong moet hebben me ei dus op dag 16 ongeveer.. hoelang is jou cyclus??29 dagen? dan zou ik schatten op dag 18 .... als je gewoon vanaf dag 16 elke dag klust kan het niet missen ... ennuh let je erop dat je je vruchtbare slijm verliest?? ik voel me ei verder ook neit dus kan daar niet op rekenen.
Ik heb sinds vandaag vruchtbaar slijm, dus vnvnd maar goed gaan klussen Ik ben benieuwd wanneer mijn ovutest mijn eisprong aangeeft. liefs