Wie testen naar NOD pas positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SchoesjeR, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb een vraag: wie testen pas na hun NOD positief terwijl ze eerder nog een negatieve test in handen had rond nod.
    Ik ben nu 4 dagen overtijd en nog steeds geen ongie te bekennen, dit gebeurt me nooit. Ik heb gister avond getest en die was negatief, ik heb die dag wel veel thee gedronken en veel geplast?
    Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? en dat hij Maandag als ik weer ga testen en nog niet ongie ben positief is.

Liefs R

2. SchoesjeR

Niemand???

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ben je heel zeker van je eisprong?? Heb je die met ovu testen of zo iets gevonden?

Ik testte bij mijn zoontje pas een week na nod positief terwijl het daarvoor negatief was.

Met mijn bbz testte ik al heel vroeg positief, maar dat blijkt normaal te zijn bij een bbz omdat je dan zoveel hcg aanmaakt.

Succes meid

4. SchoesjeR

Ik ben niet zeker van mij ovulatie, ik dacht weetje laat allemaal maar even lekker gaan, deze maand een keer geen ovutesten wahaha, vorige maand was hij dik positief op dag 17. nu geen idee. wel rond die tijd weer krampen gehad zoals altijd.... Er is dus nog hoop, jij hebt het dus mee gemaakt.
    Thanks voor je reactie @Esther15

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hier ook nu 2 dagen overtijd en afgelopen zaterdag een negatieve test.. Spannend hè?? Ik teste met cb digitaal.. Ik hoop dat ik alsnog een positieve test in handen krijg! Hoe is het nu bij jou?

Bij m'n vorige zwangerschap testen ik eerst ook 2 dagen te vroeg negatief en op m'n nod dag wel positief!

6. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Hier hetzelfde dames, alleen zijn jullie al wat rondes bezig en zit ik pas in ronde 1... Eisprong zeker weten gehad op 28 sept, en nav symptomen mogelijk innesteling gehad op 3 okt. Volgens de berekening 14dpo zou ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden. Maar tot nu toe nog niks. Kan nog natuurlijk, maar voelt ook nog niet alsof het eraan komt. Zaterdag ochtend heel licht, bijna niet zichtbaar streepje dus twijfelachtig... Daarna (met ander merk) alleen negatief. Eerste test was van HealthPharm, anderen van z&k. Wil vanmiddag kv2v5 halen en morgen of woensdag weer testen als ik niet ongi word...
    Maar je hoort best vaak dat vrouwen pas een paar dagen tot zelf een week of 2 weken na nod positief testen... Heb er dus erg mn vraagtekens bij. Ene moment denk ik ja kan niet missen, andere moment denk ik nee joh, wishful thinking, ben heus niet zwanger.. Zot ook pas in ronde 1 natuurlijk.
    @schoesjeR: heb je alweer getest??

7. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik testte bij de vorige zwangerschap 3 dhn na nod positief, maar dat liep uit op een MA.
    Ik ken iemand die pas 14 dagen na nod positief testte, groei van het kindje liep op gewoon goed, gerelend vanaf haar laatste periode

8. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Heb je vandaag nog een test gedaan??

9. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 17 aug zou bevruchting hebben plaatsgevonden maar op 31 aug had ik nog een negatieve test. Op 3 sept had ik pas een positieve kv test. Ik was dus teleurgesteld en de positieve test kwam als een verrassing. Kan alle kanten op dus.

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Bij mijn oudste dochter was ik 10 dgn overtijd voor ik een tuurtestje kreeg, pas 12 dgn overtijd een duidelijk positieve test.
    Ik had een regelmatige cyclus, dus dacht mijn ei wel ongeveer te weten, maar bij termijnecho bleek ik later een week minder lang zwanger te zijn dan ik dacht. Een laat ei met wellicht ook wat latere innesteling. Dus zolang je geen bloed ziet en niet zeker van ei kan het altijd nog!

Bij mijn jongste dochter had 3 dgn voor NOD al een duidelijke test in handen, dus het is echt de ene cyclus/zwangerschap voor de andere...

Deel Deze Pagina