Hoi dames, Twee weken terug heb ik mijn laatste onttrekkingbloeding gehad en ben daarna niet meer met een nieuwe pilstrip begonnen , want wij willen graag een tweede kindje. Nu heb ik gister een beetje bloed gehad bij het afvegen en nu bij het afvegen wat oud bloed. Hoort dit gewoon bij het ontpillen? Toen ik met de pil stopte voor ons eerste kindje heb ik dit namelijk niet gehad. Groetjes van Belle!
Hoi, dit kan ook gewoon een "tussentijdse bloeding" zijn of wat bloedverlies van je eisprong... kan echt gebeuren en is volgens mij niets ernstigs... Hou het wat in het oog en als het erger wordt even langs de huisarts gaan, maar kan volgens mij geen kwaad! Groetjes
Ik heb dat ook gehad, ben 8 juli gestopt met de pil en 8 dagen na mijn menstruatie had ik ook last van bloedverlies. Heeft bij mij 5 dagen geduurd en was van veel tot heel weinig bloedverlies. Ik denk dat het er bij hoort, ik lees het hier van meerdere vrouwen.
bedankt meiden, het zal er wel bijhoren dan. Ik heb nu nog steeds last van buikpijn en oud bloed. Ook misselijkheid. Ik dacht dat ik nu juist weinig last van ontpillen zou hebben, omdat ik een lichte pil heb en die maar amper een jaar heb geslikt. Ik hoop dat ik over een week of twee echt ongesteld word Vorige keer was ik na het stoppen met de pil na vijf weken weer ongesteld, toen had ik de pil al ruim 5 jaar geslikt. Maar goed, ik hoop dat de eerste 'echte' ronde snel kan beginnen. Het lijkt me zo leuk voor mijn zoontje om een broertje of zusje te hebben! Nu voelt ons gezinnetje fantastisch, maar misschien nog niet helemaal compleet. Groetjes van Belle
Ik heb trouwens nog een vraag. Heeft iemand hier ervaring met ovulatietesten na het stoppen met de pil. Omdat ik amper een jaar een lichte pil heb geslikt verwachte ik eigenlijk dat mijn cyclus direct wel weer op gang zou komen. Maar nu is het dag 18 en de ovulatietesten blijven negatief. Ik ben op dag 10 van de cyclus begonnen met testen. Volgens mij is mijn lichaam toch veranderd na de zwangerschap Misschien gewoon de tweede ronde pas testen, of gewoon alle testen het huis uit gooien, me er verder niet mee bezig houden en wel zien waar het schip strandt!!!!