wie testte er na nod nega en bleek wel zwanger te zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anja25, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend meiden! Hier heeft de ongi ook niet doorgezet nog.. als het vandaag niet komt ga ik morgen testen.. spannend!
    Ik hoop het zo! Scheelt ons heel wat gedoe in de MMM en zijn we toch op natuurlijke wijze zwanger geworden!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hier ook nog altijd niks...

Maar wil eigenlijk ook niet meer testen...heb jammer genoeg het gevoel dat deze cyclus gewoon weer eens heeeeel lang is...dag 42 vandaag...
    Temp geeft ook niet duidelijk een EI aan...

En jammer genoeg hebben we nu al een week niet echt de tijd gehad te klussen, en zijn we nu in het week-end ook bij vrienden op bezoek...dus dat wordt ook niks...

Dus nog afwachten...

Maandag probeer ik het misschien nog eens denk ik...

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ga een lang weekend weg en proberen om er even niet aan te denken, neem ook express geen testen mee. Als ik terug kom zien we wel weer verder. Hopelijk zijn er hier dan veel zwangeren bij gekomen.

4. anja25

anja25 Actief lid

23 jun 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    hee dames

hier ook nog steeds geen ongie, dit vind ik heel vreemd heb ik nog nooit gehad ja met ontpillen
    muppet ik sluit me bij jou aan, scheeld voor ons ook veel als we natuurlijk zwanger zijn geworden dan hoeven wij ook niet de mmm in volgende maand, dit namelijk ronde 18 me temp is nog steeds hoog 37.2 hoe zit dat bij jullie dames??
    Ga vant weekend testen moet ook werken dus mooie afleiding. ik voor ons allemaal dat het nu toch eens een keer raak mag zijn

groetjes anja

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heb net een CB digi gedaan, die was helaas negatief.
    Maar kan nog alle kanten op. Met afvegen niks meer te bekennen. Zit nu 16 dagen na ei.. wel lang.. vanmiddag wil ik even KV testjes halen. Toch een beter gevoel bij geloof ik.. ik wil streepjes zien en vergelijken!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi muppet wat spannend zeg meid!!! hopelijk test je snel positief ik duim voor je!welke digi heb je gedaan?de normale of de indi?
    kus

7. anja25

anja25 Actief lid

23 jun 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    ja 16 na ei is wel lang ik nu ongeveer 18 dagen dus er is nog hoop hoor.
    ze zeggen dat de kv testen erg gevoellig zijn. ik heb er maandag 1 gedaan maar helaas nega
    succes
    groetjes anja

8. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi meiden,

Sinds gisteren heb ik lichte streep op de kv-test :)
    Ik ga voor jullie duimen, en voor mezelf dat het nu blijft zitten.

9. anja25

anja25 Actief lid

23 jun 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    superrr meid gefeliciteerd!! geniet er van
    en hoe voel je je, na hoeveeldagen na je nod heb je posi getest dan?
    groetjes anja

10. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Dank je!
    Ik voel me goed. Wel moe, en gespannen borsten. Maar ik kan niet zeggen dat ik me naar voel ofzo.
    Ik zit nu op dag 4, en heb nog maar een heel licht streepje. Maar hij staat er, en daar gaat het om.
    Nu maar hopen dat het blijft zitten. De schrik van mijn miskraam een aantal weken terug zit er nog goed in.

Ik hoop dat jij ook snel een streepje zult zien, en dat de MMM je bespaard blijft.

11. gimena

gimena Niet meer actief

ja we zijn natuurlijk zwanger geraakt :D

12. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Ook hier nog steeds niks.

Vanmorgen opnieuw gestest met een kv test (2 voor 5) maar hij was neg:(
    SNAP HET NIET. ik ben nooit overtijd:$

Wanneer (bij hoeveel dagen overtijd) ga je eigenlijk naar de HA en wat kunnen zij dan zien??:)

13. anja25

anja25 Actief lid

23 jun 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    wat balen he steeds die negatesten
    ja ik weet eigelijk niet wanneer je na de dokter moet ik denk dat je beter kan bellen en vragen aan de ass mischien zegt ze wel probeer over een week maar weer te testen en als het dan nog nega is en je bent nog steeds niet ongie dat ze dan mis wel een bloedtest gaan maar weet het niet geen ervaring mee

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    wat goed PoezieQ. Van Harte Gefeliciteerd. en ja nu zeker hopen dat het goed mag blijven gaan.

Nu de rest nog!

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Mara, hoe lang ben je al gestopt met de pil, en hoe regelmatig is je cyclus?
    Ik ben in februari naar de HA geweest, zat toen op dag 58 geloof ik, en er werd me verteld dat je wel eens een cyclus over kan slaan. Je kunt dan wel een eisprong hebben, maar wordt niet ongi.. Maar ook kan je ongi wegblijven door allerlei andere dingen, zoals stress, gewichtsverlies, ongezond eten, onregelmatig leven..

Sindsdien houd ik ook m'n temp bij, en hoewel ik nu op dag.. ergens in de 70 iig.. zit, heb ik nogsteeds geen eisprong gehad. Nog niet naar de HA gegaan deze keer, 't komt wanneer 't komt..

Succes meis, en hoop dat je snel een posi test hebt!

16. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Sinds dec 08 getopt met nuvaring sindsdien is mijn cyclus:

31-32-33-29-?

Sinds twee maanden slik ik efamol php en daarom had ik vorige maand netjes een cyclus van 29 dagen.

Daarnaast heb ik ook veel symptomen: 20x pd plassen, duidelijk zichtbare aders in mijn borsten, misselijk, heel vreemd gevoel in mijn buik, veel vloeien...

Heel raar maar ik heb gewoon een "gevoel":) en ook 100% ontbreken van de normale klachten van mijn ongi

17. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Ja zeker balen!!! Jij bent ook al ff overtijd zie ik:$ SPANNEND

Ik ga maandag maar even bellen, kijken wat ze zegt

Succes, hopelijk test je snel positief

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meiden meestal zeggen artsen dat je over een weekje nog een terug moet komen.en meestal raden ze ook aan om pas vanaf dag 18 nie te testen vandaar dta ze zeggen wacht nog maar 1week af.

liefs

19. Mara28

Mara28 Lid

19 jun 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    poeh dat is lang:(

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

hay meiden,

ik ben nu 2 dagen overtijd, vanochtend negatief getest, wel rozig slijm gehad maar verder zet het totaal niet door mijn ongi.... Kan ik dus later nog wel positief testen??

groetjes

Deel Deze Pagina