welke meiden testte hier op hun nod negatief. Maar later toch positief? Ik ben uitgegaan van de langste lf fase (14 dagen) en zit nu op dag 13 na mijn ei en een negatieve test, lijkt me niet dat hij nog positief gaat worden, maar toch wou ik graag weten wie er eerst op de nod negatief testen maar een dag(en) erna toch positief testte. Liefs daantje
hey daantje, Heb zelf helaas nog geen ervaring met posi testen, maar heb hier zoveel meiden gehoord die zelfs een week na nod pas posi testen. De 1 maakt nu eenmaal sneller hcg aan dan de ander. Probeer het over een dag of 2 nog een keer
er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meiden (waaronder ik zelf) die eerst nega testen en pas later positief..verschilt per persoon en per zwangerschap... zolang je nog niet ongesteld bent is alles mogelijk.. ik heb bij verschillende zwangerschappen 4 dgn voor NOD en pas met 21 dgn na NOD positief getest.. dus kan allebei...
ook ik moet morgen ongi worden als het goed is nu nog geen ongi te bekennen maar wel de krampen ervan en temp is gezakt dus de mijne komt morgen echt... maar daantje de wonderen zijn de wereld nog niet uit... sterkte meis
hoi meiden, dankjullie wel voor je antwoord @ Michelle; Balen meid dat je ongi bent geworden, en we hadden nog zo'n goede hoop ik duim voor je deze ronde! @ Bruisje: wist je dan wel precies wanneer je ei was geweest en wanneer je NOD was of bleek je er achteraf langs gezeten te hebben? En hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen dat je toch zwanger was? gewoon door een zw test of door de gyn/huisarts? zal wel raar voor je zijn geweest toen je na 3 weken overtijd in een keer toch zwanger bleek te zijn @ iedereen; maar vaak is het toch zo bij meiden die op hun NOD negatief testen en daarna toch positief, dat hun niet goed weten hoe hun cyclus loopt, dus bijv een late eisprong, waarvan ze dachten dat die eerder kwam, of het verkeerd berekenen van de Luteale fase..? daardoor testen sommige ook eerder en testen dus negatief, terwijl hun LF fase misschien langer is als gedacht, of hun eisprong misschien een week is opgeschoven, met als gevolg dat als je dat niet weet je een week tevroeg test.. maar er zijn volgens mij maar weinig meiden die negatief testte op hun NOD die precies weten hoelang hun LF was en wanneer hun eisprong was.. of zijn er ook echt zoveel meiden die precies hun cyclus weten en toch negatief testen op hun nod of een paar dagen later? liefs Daantje