Meiden, ik ben ff de kluts kwijt. Sinds anderhalve week hou ik nu ovutesten bij.. Ik heb me banner op 28 gezet omdat ik nu weer opnieuw begin na een MK. Volgens me banner zou ik nu het meest vruchtbaar zijn.. maar vogens mij testen niet.. die streepjes zijn nog gewoon heel licht. Wat moet ik nu doen? EN k heb sensi testen en testen van babyboomshop maar die van babyboomshop zijn volgens mij niks waard...
na je mk heb je vaak een wat andere cyclus ( ik neem aan dat dit je eerste menstruatie wordt naar je mk?) tenminste dit is mijn ervaring. blijf klussen liefs
ik heb op 14 nov een mk gehad.. en 6 weken en 4 dagen erna..dus 30 dec ongi geworden.. en daarna ben kgaan testen
Er zijn maar heel weinig mensen die een cyclus hebben zoals de banner aangeeft hoor. Volgens de banner heb ik vandaag mijn eisprong maar die heb ik al lang gehad. Krijg je nooit buikpijn vlak voor en tijdens je eisprong? En meer afscheiding. Ik voel altijd precies aan wanneer ik "vruchtbaar" ben en nu had ik toevallig sinds mijn MK mijn tempertatuur bijgehouden.. en die kwam exact overeen met wat ik dacht. Dat houdt dus in dat ik direct na mijn menstruatie al weer vruchtbaar ben.
nee ik heb me eisprong nog nooit gevoeld dus ik weet het echt niet.. vandaar dat ik nu ook die ovutesten bij hou zodat ik een beetje kan kijken wanneer ik vruchtbaar ben en om dan te klussen... Ik wil liever niet weeeerrr een jaar wachten voor ik zwanger ben
Dan zou ik voortaan die testen ook vlak na je menstruatie gaan doen en je tempertatuur bijhouden? Je kan ook vlak voor je menstruatie pas je eisprong hebben. Het is voor iedereen echt verschillend. Ik merkte het bij mijn eerste, toen bleek ik volgens het "schema" 4 weken zwanger te zijn en was ik dus 6 weken. Met de andere zwangerschappen deden we het altijd gelijk zodra het vloeien stopte en was het altijd direct raak.
nee idd.. ik ben een jaar bezig geweest om zwanger te worden.. eindelijk zwanger.. en een MK.. ben nog jong dus een schrik van me leven.. Maar dat is voor iedereen een schrik.. Ik was op 2 jan nie meer ongi. en ben toen meteen begonnen met die ovu testen.. maar die ene streep is nog steeds licht.. En hoe moet je dat tempen doen dan?
op fertility friend kan je een account aanmaken en dan dagelijks je temperatuur bijhouden, ik weet niet precies hoe het werkt want ik hield het per toeval bij. Als ik die van mij er bij pak zie je dat ik volgens de kalender vanaf 3 januari al weer vruchtbaar was, toen was mijn temperatuur iets hoger dan normaal. Kijk maar even verder in het forum bij temperatuur kaartjes, misschien helpt het je wel.
toch blijven testen hoor, hij kan ineens komen. en babyboomshoptesten vind ik juist wel duidelijk. Ik zelf heb vaak dag 17 of 18 een positieve test.
babyboomtsten heb ik ook, blijven licht, als er echt nog geen ei te bespeuren is is ie blanco, daarna wordt ie licht. Bij mij krijg ik aan de zijkant van het streep dan een dikkere lijn lopen, dan is ie bij mij positief....... volgende keer voor mij (als deze op zijn) ook eens sensitest. Babyboom werkt wel, je moet alleen goed leren kennen hoe ze voor jou werken.......helemaal donker worden ze volgens mij niet.
hoi dames voor mij werken de babyboomshop testen toch aardig goed heb ik het idee...? ze staan in mijn album en ik kan er wel duidelijk mn ei uit halen ( heb het nog maar 1 ronde gedaan maar goed) ga nu de 2e ronde in dus hoop dat ik weer mn ei goed kan vinden. groetjesss