Zojuist getest op 8/9 DPO en negatief. Bij alle voorgaande zwangerschappen had ik op deze dag al een positieve test dus de moed zakt me alweer in de schoenen.. Nog mogelijk? Dit is de 2e echte ronde na een miskraam. Is het mogelijk dat je daardoor lastiger zwanger raakt? Bij voorgaande zwangerschappen was ik de 1e of 2e ronde zwanger. Weet dat het allemaal niks hoeft te zeggen maar dit alles maakt me wel onzeker...
Ik testen bij de MA op 8 dpo positief bij deze op 9 a 10 dpo Verder is er helaas niets van te zeggen, snap je onzekerheid maar er is nog hoop zolang je niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op!
Ik testte bij deze zwangerschap op 10 dpo positief, daarvoor kon ik nket testen ivm ovitrelle Bij vorige zwangerschap kwam ik er pas achter zwanger te zijn met 10 weken, testte toen na 2 maanden niet ongesteld worden met een cb digitwl en die gaf 3+ aan
Bij m’n miskraam testte ik op 8 dpo negatief en op 11 dpo positief Na een miskraam is er juist meer kans op zwangerschap
Ik testte bij deze zwangerschap op 9DPO al positief, maar bij de voorgaande rond 12DPO (ook niet eerder een poging gedaan met testen). Het is niet gezegd dat je na een MA/MK lastiger zwanger wordt, de een telt gewoon weer heel snel aan en bij de ander duurt het iets langer. Hier toevallig 2x wel heel snel daarna weer aangeteld, maar bij een kennis van ons duurde het een half jaar terwijl ze daarvoor heel snel zwanger was.
Bij deze zwangerschap teste ik op 14 dpo positief. Mare bij mijn zoon inmiddels 8 jaar, was ik maand over tijd.. testen bleven negatief. Bleek ik al 6 weken zwanger te zijn.
Ik heb deze week voor het eerst licht positief getest op 8dpo, maar dat is ook wel heel vroeg. De dag erna al stukje duidelijker. Ik heb op 3 maart een vmk gehad, toen ovulatietesten gebruikt en meteen weer zwanger . Ik zit nu op 10 dpo. Succes misschien was je te vroeg met testen.
Ik testte hier op 9 dpo positief. Je moet de moed nog niet opgeven hoor, alles kan nog! De innesteling vind gemiddeld plaats tussen de 5 en 9 dpo, maar later kan ook nog. Stel de innesteling vindt plaats op 9 dpo, dan test je op 11 of 12 dpo pas positief.
Vorige zwangerschap testte ik voor het eerst op 15dpo en die was knalpositief. Deze zwangerschap testte ik op 9dpo een tuurder, maar kon ook nog Ovitrelle zijn. testen liepen op dus het was mijn eigen hcg.
Ik tests bij de 1e heel laat positief , ik weet niet meer precies hoeveel dpo. 2e 9dpo al tuurtest Feb 2019 teste ik 9/10 dpo positief maar werd een miskraam. Afgelopen maand 28 dagen na miskraam weet ongesteld en gister positieve ovulatietest.. dus ik mag weer wachten
Ik testte op 10 dpo negatief en op 11 dpo heel licht positief! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas netjes op nod getest. Weet niet waar ik toen het geduld vandaan had
Ik heb deze zwangerschap 10 á 11 dpo pas voor het eerst getest. Dat was een enorm lichte tuur. Als ik eerder getest had, zou hij ongetwijfeld nog negatief zijn geweest.