tja bengel... ik probeer me hoofd koel te houden.. maar is ook wel erg moeilijk joh! ~ zeker omdat ik altijd {voor de pil, long long ago} zeer onregelmatig was, ik was nu al blij met een cyclus van 24 dgn! haha Het is pas ronde 2 voor mij... en 1 keer negatief getest, ik was toen ook een beetje snel joh... Maar nu word het gewoon spannend omdat het zolang duurt! Stiekem wil ik heel graag maar ik weet ook dat het ook niet zo kan zijn.. alleen is dat zo moeilijk te geloven nu er nog geen zijn! Ik wil mezelf niet voor de gek houden maar mijn verstand zegt-> anniek doe eens ff normaal ronde 2, en dan al zwanger zijn? kom op joh je bent gewoon aan het ontpillen,..... maar me gevoel roept ook weer; jiepiejippie, dikke vette kans, zou het zou het???? Ik zal eerlijk zeggen, ik ben blij als het zaterdag is! Alleen als ik dan nog niet ongi ben en niet positief dan weet ik dan ik weer een klap in me gezicht krijg! Het zal echt kei pijn doen..... maja ik probeer me hoofd koel te houden... en het feit dat jij {en andere} een cyclus hebben van zelfs 70 dgn! Dat doet me ook wel weer goed... of ja... slecht... ofja... ofjah ofjah! *gil*gil*
Ik heb pas na 9 dagen voor het eerst getest. Toen meteen positief. Weet dus niet, als ik eerder getest zou hebben, of-ie negatief geweest zou zijn ?
hoi aniek, k wil je niet ontmoedigen en bang maken, maar zelfs jij kan op 70 dagen terecht komen in cyclus 2. Een vriendin van mij had cyclus is 39 en 2 68 dagen...dat is dus het ontpillen, dat je er geen touw aan vast kan knopen. Maar ik hoop t niet hoor.....want leuk is anders.... succes zaterdag! Bengel
ik weet het bengel... in die zin denk ik ach het komt wel maar van de andere kant vin dik dit al vreslijk en wil weten waar ik aan toe ben!