Ben wel benieuwd, als je hoort dat mensen al een dag of 4 voor NOD positief testen en hier op NOD alles blanco zakt de moed in mijn schoenen. Vandaar mijn vraag...
ik heb 3 dagen voor nod negatief getest, 2 dagen na nod vet positief. maar op mijn nod testen heb ik geen ervaring mee.
Ja, dit wil ik ook wel weten.Ik heb vanmorgen negatief getest, maar ik ga het over een paar dagen nog maar eeens proberen want ik geloof het niet zo.Dus ik hoor graag positieve verhalen..
hoi dit zou ik ook graag willen weten, heb 4 dagen voor nod getest, negatief en vandaag(2dagen voor nod) ook negatief getest.. ik hoop dat t alsnog raak mag zijn en ook voor jullie dames
2 dagen voor nod negatief. 1 dag na nod Heeel licht positief 3 dagen na nod vet positief Kan dus alle kanten op!! Snapte ook niet dat er zoveel 4 dagen voor nod al positief testen... Sommige hebben pas week na nod positieve test. Ik hoop voor jullie dat het alsnog positief is.
ehh ik teste pas 8 dagen na NOD pas positief... heel frusterend om de dag testen en enkel witte testen... op dag 42 had uiteindelijk pas een pos. test.
Ik teste 2 dagen voor NOD negatief (had zelfs wat bloedverlies wat op beginnende menstruatie leek) en op NOD zelf licht positief. 2 dagen later was ie duidelijker positief!!!
Dat geeft een vrouw hoop! Hoe is het met degene die negatief hadden getest??? Negatief gebleven of toch nog positief?
Hallo allemaal, Ook ik ben 5 dagen overtijd, maar nu twijfel ik wel of ik vorige maand mijn eisprong 3 dagen later heb gehad dan normaal. Dus dan zou het betekenen dat ik 2 dagen overtijd ben.... Maar goed gister een test gedaan en negatief... Verder heb ik wel veel klachten en ben echt nog nooit overtijd geweest... Kan ik nog zwanger zijn denken jullie?? Groetjes
Het enige wat je kan doen is over een paar dagen nog eens testen, wij weten ook niet of je zwanger bent of niet.
@Snoopy3> ik zou gewoon over twee dagen weer een testje doen en dan echt met ochtendurine. Dat heb ik ook gedaan en toen had ik een positieve test. Deze keer had ik ook niet echt symptomen, behalve dat ik alles vond stinken. Misschien heb je stress waardoor je overtijd bent? Ziek geweest?
Ja indd... gister heb ik het ook niet met ochtendurine gedaan... En ik ben niet ziek geweest ofzo... deze maand ook juiste helemaal niet zo met het "zwanger worden" bezig geweest!! Maar ja een lichaam zit raar in elkaar he.. kan indd alleen maar afwachten en nog een testje doen. Groetjes.
Pas 5 dagen na NOD een licht positieve test bij beeb #1. bij beeb #2 1 dag voor NOD positief. En nu een onregelmatige cyclus dus ff wachten wat mn buik in petto heeft...
ik testte op de NOD (en dan was ik al uitgegaan van een langere cyclus, van 35 dagen) negatief, en pas 2 dagen later zagen we een heel licht streepje. ik sluit me aan bij bovenstaande, dat je het beste na 1 of 2 dagen weer een test kunt doen....
Kijk, van dit soort reacties word ik nou blij! Heb afgelopen zaterdag, op mijn nod, negatieve test gehad. Daarna niet meer getest, maar ook nog geen ongi. Had er door de negatieve test ook niet veel hoop voor, terwijl ik daarvoor wel dacht dat het raak was. Wil morgen denk ik weer gaan testen.
Bij mijn beide zwangerschappen testte ik op NOD vet positief. Daarvoor niet getest. Deze ronde heb ik 4 dagen voor NOD getest en dat was omo wit negatief Dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar heb nog wel een klein beetje hoop totdat ongi echt is gekomen. Volgens mij hangt het trouwens ook heel erg van de test af. Kruitvat 2v5 is erg gevoelig (kan weinig hcg meten), CB is ook vrij gevoelig. Maar predictor weer niet bijvoorbeeld. Zelf heb ik goede ervaringen met CB testen.