Ik heb eerder al gereageerd in dit topic en nu kan ik mijn eigen ervaring delen. Vandaag 10 dpo heb ik positief getest!!
11 dpo, en een mooie duidelijke streep op de kruidvat 2v5, wel nog laag hcg, week later ongeveer maal 2,7 per 2 dagen verdubbeld!!!! Nu wachten op de eerste echo
ik had met drie weken en 2 dagen al een positieve kruidvat en een positieve clear blue, het bewijs dat het echt kan is nu 7 maanden oud! suc en liefs!
Nou mijn kv2v5 was vandaag op 12 dpo gewoon hardstikke omo-wit... :x Dus we wachten nu maar rustig tot de ongi zich aankondigt....
Niet om je te bekritiseren meid. Maar waarom test je al op 7dpo als je dan eigenlijk helemaal hiet verwacht positief te testen. Laat staan dat je je dan zorgen gaat maken over of het wel goed zit... Meid het zit helemaal goed want je hebt vroeg positief getest en het is statistisch aangetoont dat als je al vroeg positief test dat de kans kleiner is op een mk. Hoe later hoe groter. Dus relax Meiden allemaal gefeliciteerd met julie zwangerschap.
ik had 7dpo getest en 9dpo, met een uiterst gevoelige test van zwangerenkids en beiden negatief. Ik heb daarna pas weer op mijn NOD getest kv2v5 en toen was hij plots knalpositief!
Spannend allemaal hè! De gene met een positieve test gefeliciteerd wij zitten vandaag 7 dpo dus nog 3 dagen en dan ga ik ook een test doen pff hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbij
Bij mijn 1e kindje teste ik op dpo 9 posi met sensitest dipstick.. Bij mijn 2e kindje op dpo 11 posi met kruidvat 2v5
Ik zie je bericht nu pas .. sorry... We waren niet bezig met zwanger worden! Ik voelde mij niet lekker en dacht ik gooi er even een testje tegen aan! En toen was hij dus positief! Terwijl ik dat niet verwachte! We moeten nog even de eerste echo afwachten .. kans bestaat dat ik misschien langer zwanger ben en gewoon een 'menstruatie' tussendoor heb gehad!
He, als ik nu terugreken was ik ook pas 3 weken en 2 dagen bij mn eerste superlichte test, een dag erna was ie al duidelijk en een dag daarna een posi digi CB 1-2 weken. Maaarrr mn termijnecho is nog niet geweest dus kan nog vooruit gezet worden Edit: hier ook "te vroeg" getest omdat we condooms gebruikte en nog lang niet voor een tweede gingen. was gewoon zo duizelig dat ik bijna omviel en had geen idee wanneer ik ongi moest worden doordat ik net gestopt was met de BV en mn cyclus dus nog geen touw aan te knopen viel.. Oh, en ik wist niet eens meer wanneer de precieze datum van mn laatste ongi was, het was ergens in april dat wist ik nog.. we hebben zelfs al met vrienden zitten denken of zij wisten of ik met iets naar de wc liep op verjaardagen enzo Maar we weten t nog steeds niet
nav echo was ik afgelopen donderdag dus 14 juli 10 weken mijn eerste hele lichte positieve test was op 26 mei zie album Dus idd positief getest met rond 3 weken positief getest! snelle innestelling denk