Hee meiden , Ik ben eens benieuwd iedereen heb het er over voor Nod testen maar wie testen pas na nod positief ?? En dan helemaal net op nod/na nod negatief , en daarna positief. Ik zelf heb op nod/1 dag na nod negatief getest met clearblue digital. Nu ben ik +/- 2 dagen over tijd en nog niet ongesteld. Heb wel wisselende cyclussen maar dit is de langste tot nu toe. Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt maar miss is er nog hoop. Elke maand dacht ik wel dat ik zwanger was , deze maand helemaal geen klachten alleen me boobies zijn al een cupmaat grote en menstruatie blijft uit. Ben benieuwd. Ps ik weet over een paar dagen gewoon weer testen maar ben benieuwd.
Normaal ben ik altijd misselijk voor nod , heb pijn in me borsten , rugpijn etc. Nu niks heb alleen dag voor nod tot gister heel erg buikpijn gehad dacht echt dat ik ongie werd maar helemaal niks en buikpijn ook weg. Heb wel savonds heel veel maagzuur en me darmen zijn van slag maar heb ik altijd last van beetje. Dus eigenlijk op maagzuur na nergens last van.
Ik! 4 dagen na NOD pas. Heb wel een late eisprong (dag 18 bij een cyslus van 28 dagen). Succes met wachten en hopelijk test je de komende dagen toch nog positief!
Ik bij de eerste zwschap pas 6 dgn na NOD... En daarvoor teste ik om de dag en was steeds negatief en toen op de 6de dag echt knalpositief vanuit het niks eigenlijk
Okeee dat geeft je toch weer hoop. Nu kan het ook stress zijn zie topic broertje ziekenhuis alleen heb laatste tijd nog veel meer voor me kiezen gehad en altijd ongesteld geworden zeg maar. We wachten wel even af
ben vandaag overtijd...had het gister moeten wezen... predictor test gedaan vandaagmet 25 mlui....maar die gaf negatief aan...maar nog steeds niet ongi stress
@manon88erwin... kan me je stress voorstellen, succes! Zolang je niet ongi bent, blijft er hoop, toch?! hoop voor je dat je snel een posi test hebt!!
Ik heb hetzelfde. Vandaag 2 dagen over tijd. 2 dagen voor NOD een test gedaan, maar die was negatief. Wist dus zeker dat ik ongesteld zou worden, maar nu dus overtijd. Pff, spannend.
Ja kan alle kanten op. Bij 1 zwanmgerschap werd ik 'ongesteld' op mn NOD. Dag later stopte het weer. Nog een dag later, nog steeds niks; getest, was ik zwanegr. Tijdje geleden was ik ineens een volle week overtijd, terwijl ik er normaal de klok op kan zetten. En toen was ik niet zwanger.
hey dames ik ben nog niet ongie al 2 dagen over tijd... getest voor dat ik men nod had.... 1 dag ofzo.... bleef omo wit nu nergens last van
Ik teste met week 5 van deze zwangerschap nog negatief. Had me er toen maar bij neergelegt en met 8 weken begon ik weer te twijfelen, toen heb ik weer getest en jahoor toch zwanger!
Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd toen de 6e test eindelijk opeens toch licht positief werd (ik dacht al dat ik gek werd met al die kwaaltjes die ik wel voelde! ). Daarna binnen 2 dagen een knaller. Later een week teruggezet met termijnecho, had opeens een heel laat ei gehad blijkbaar en was dus minder ver zwanger dan ik dacht op grond van mijn normale regelmatige cyclus...
@Chaii: hoe zag dat eruit dan? Wat voor klachten had je? Hoe wist je dat het niet ontpillen was? En hoe zag je cyclus eruit voor je zwanger was?
heee meiden , Hier nog steeds geen ongie en gister tweede keer getest en negatief. ik denk dat ik ineens een hele lange cyclus heb. Het gekke is dat ik echt dacht me eisprong te hebbben gehad , maar ik begin na ingister erg te twijfelen. Had zo erg buikpijn precies zelfde pijn bij eisprong normaal. Maar op dag 39/40 kan je toch geen eisprong hebben ? Ik wacht het nog iets minder als 2 weken af anders toch maar terug naar de gynacoloog en miss toch maar met clomid beginnen. ( had de gyna het over als ik drie maanden langer als 35 dagen me cyclus heb.) Liefs en succes allemaal
hier nog steeds niet ongie en wacht nog ff met testen tot vrijdag.,.... anders mag ik weer de dokter bellen
Bij de eerste teste ik 3 dagen voor NOD licht positief, bij de tweede pas 5 dagen na NOD. Ik had de eerste test 1 dag na NOD gebruikt en die was toen negatief. Dus tussen 1 en 5 dagen na NOD heb ik niet meer getest. We haden immers een voorbehoedsmiddel gebruikt en ik was ervan overtuigd dat mijn cyclus een beetje in de war was aangezien ik veel stress had in die periode.