Na een klein weekje pijnlijke borsten en ontzettend moe zijn toch maar net een test gedaan, met dit als resultaat. En dat ondanks de pil die ik al meer dan 3 jaar slik. Ik snap er echt totaal niks van. Dit moet ff bezinken. De test streep is zelfs al veel donkerder dan de controle streep! Heb geen idee hoelang ik zwanger ben.
Ik weet het momenteel echt ff niet.. Ben enorm geschrokken. Wat ik me nu vooral af vraag is, hoever ik ben.
Ojee... Toch gefeliciteerd! Wel gewoon netjes elke dag geslikt? En geen diarree, overgeven of medicijnen gekregen?? Wat n verrassing zeg!
Zou even een digitale test kopen en erna de Vk bellen of Gyn voor meer duidelijkheid.. Gefeliciteerd en sterkte met het verwerken hier ook onverwacht zwanger moest ook hele tijd inzinken
Heb alleen de vorige week een kuur gehad tegen blaasontsteking van 5 dagen, maar aan de test te zien ben ik langer zwanger. Voorheen ben ik niet ziek geweest of niks.
Allereerst gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het schrikken is. Weet niet of jullie een vierde wilden op termijn? Zo niet, is t toch anders wanneer je dat bijvoorbeeld de 2e x gebeurd en je toch graag een tweede kindje wilde. Maar als het nieuws een beetje bezonken is, is het ntl fantastisch nieuws! Door antibiotica kan pil idd minder betrouwbaar zijn, maar dat kan eigenlijk niet kloppen met je test nee. Ligt er volgens mij ook aan hoe zwaar de kuur is en welke soort, want voor blaasontsteking heb ik ook al eens een hele lichte kuur gehad die geen invloed zou hebben op de pil. Vind dat wel een taak voor de apotheker/huisarts om dat duidelijk erbij te vermelden. Maar wsl ben je dus gewoon supervruchtbaar. Succes met het een plaatsje geven en hopelijk kun je toch snel gaan genieten en krijg je snel duidelijkheid over je termijn. Misschien lopen we wel ongeveer gelijk op!
Onverwachts zwanger zijn is echt heel erg schrikken (ik ken het, ik was 3 maanden zwanger toen ik er ineens achter kwam).... Laat het even rustig bezinken en ik hoop dat je er daarna toch van kan genieten.... hoeveel beren er ook op te weg te zien zullen zijn!
Das schrikken! Voor een echo heb je geen doorverwijzing nodig.. Dus je kan de termijn al laten bepalen voordat je direct een vk inschakeld. Ik denk dat de zwangerschapsduur een grote invloed is op welke beslissing je uiteindelijk neemt. Heel veel sterkte!
Aangezien mijn hcg zo te zien al behoorlijk hoog is, verwacht ik dat ik toch al ergens in week 5 zit ofzo.. Zou het niet? De kuur die ik had was idd een zware kuur want ik had echt een flinke blaasontsteking. Vruchtbaar ben ik idd. Tussen mijn jongste zit 11 maanden namelijk. Ik ga morgen in mijn pauze meteen bellen voor een echo, want moet werken tot half 4.
Dat is zeker schrikken dan ja. Ik zou morgen de verloskundige bellen en een afspraak maken voor een echo. Dan weet je gelijk hoe ver je bent. Op een andere manier kom je er achter. Een digitale test doen heeft niet zoveel zin denk ik. Als je zelf schat 5 weken te zijn dan zal de test waarschijnlijk 3+ zeggen en dan weet je nog niks. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Toch gefeliciteerd.
Ik moet er echt nog van bijkomen hoor, banner of niet. Na 3 prachtige kinderen is een abortus voor mij echt geen optie. Al was ik zelf na 3 echt wel klaar met het zwanger zijn. Ik weet dat mijn vriend wel nog graag een kindje erbij wil, maar nu nog niet. Ook ben ik erg bang voor de reactie van anderen. Ik weet dat mijn schoonouders ontzettend blij zullen zijn, maar mijn ouders zeker niet