Hoi hoi, Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Ik heb vorige maand een miskraam gehad. Ik heb wel buikpijn gehad die ik altijd heb voordat de menstruatie begint, maar dit had ik ook toen ik van mijn dochter zwanger was. De zwangerschapstest van de Action, als die het pakt, geeft negatief aan. Vandaag een test van de Kruidvat gehaald en deze geeft ook negatief aan. Ben ik misschien toch zwanger, maar test ik te vroeg?
kan best, je lichaam kan natuurlijk even van slag zijn en dat je eisprong later is. hopelijk heb je snel een blijvertje!
Houd er rekening mee dat je cyclus na een mk van slag kan zijn, mogelijk heb je nog geen eisprong gehad of is deze later geweest. Ik zou niet elke dag gaan testen maar gewoon even afwachten. Is moeilijk i know. Ik had de eerste ronde zelfs helemaal geen eisprong na de mk
Ik denk eerder dat je nog even moet wachten op je cyclus nav je miskraam....die kans acht ik groter dan dat je gelijk weer zwanger bent.
Mijn eerste cyclus na mijn miskraam was ook langer. Waarschijnlijk heeft je lichaam inderdaad even tijd nodig weer te herstellen. Ik weet helaas hoe vervelend dat kan zijn.
Ben je al na je miskraam ongesteld geworden? Na een miskraam moet je rekening houden met maximaal 8 weken. Je cyclus heeft tijd nodig om weer op de rit te komen.
Ik heb na mijn miskraam ook andere cyclussen gehad. 1 van 34 en ook 1 van 18. Ik weet hoe vervelend die onzekerheid is! Heb je ovulatietesten gebruikt? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Ik weet niet of ik na de mk al ongesteld ben geweest. Een dag of 4 na de mk bloedde ik wel en leek het wel op een ongesteldheid
Update: weer negatieve test en een week overtijd. Ik ben de laatste tijd wel erg veel en snel moe en ik eet meer dan normaal... Heel raar..