ja maar krijg je indrogers binnen een minuut? en dan 4 dagen achter elkaar? testte bij mijn dochtertje ook 5 dagen voor nod posi, zolang ik niet ongi ben heb ik nog hoop
Jammer dat je geen foto hebt.. je zou je een stuk geruster voelen denk ik als de hele bende je hier feliciteerd door posi kv testjes..
Nee dat geloof ik niet, dat je zo snel een indroger krijg. Is de streep zelfde kleur? En net zo dik? Ik lees echt vaak dat cb meer hcg nodig heeft, en daarbij komt je zit nog voor je nod! Ik had net een negatieve test bij huisarts en die schrijnen heel.gevoelig te zijn, dus denk echt wel dat je zwanger bent... Hou ons op de hoogte
ja hij is dezelde dikte en lichtroze, denk dat ik gewoon nog te vroeg test. had gisteren ook getest en het streepje van vandaag leek ietsje donkerder, maar nog steeds veel te licht voor mij om te zeggen ik ben zwanger. ik heb echt op honderd manieren geprobeerd het op de foto te krijgen, maar wil echt niet lukken. ga zondag of maandag maar nog eens testen, is kijken wat ie dan zegt. ik laat het wel weten als ik meer weet
Ik teste 3 dagen voor mijn nod bij kv positief dat was op middag een lichte streep en de volgende morgen een knaller dat was 2 dagen voor de nod.
nou gisteren had ik dus de 4de dag op rij een heel licht 2de streepje op de kvtest, maar smiddags toch ongi geworden, of het is een vmk dat weet ik niet, ik test in ieder geval nooit meer voor nod!
@Jesje bah wat rot, zeg! ik heb dat vorige maand ook gehad, na hele lichte streepjes toch ongesteld.. vroeg me achteraf ook af of het misschien een hele prille miskraam was (in zo'n vroeg stadium gaat een heel groot deel van de zwangerschappen mis zonder dat de vrouw dat meestal merkt, omdat je 'gewoon' ongesteld wordt) sterkte en hopelijk is het snel raak!
Hoi Jesje, Balen he zo vroeg testen. Ik had het ook vorige maand. Ik had eerst dia van kv gedaan allebei een lichte streep, daarna een van predictor en toen ook een lichte streep. Ik zat toen ook 4 dagen voor NOD. Ik werd er zo onzeker van dat ik een CB digital had gehaald ook met indicator en die gaf aan 1-2 weken zwanger! ik was ontzettend blij, helaas werd ik keurig 4 dagen later ongesteld!! Nu zijn we een maand verder en ben ik helaas weer ongesteld! Ga deze maand ovulatie testen gebruiken kijken of dat een btj help. Iemand ervaring wanneer je het beste kan beginnen met testen bij een cyclus van 28 dagen? ik ben net nieuw hier dus heb er nog niet zo heel veel over gelezen!
jeetje meid wat klote voor je! ik zou dag 10 of 11 beginnen met ovutesten, maar dan je 2de plas gebruiken. als hij dan duidelijker wordt kun je 2 keer op een dag gaan testen, bv je 2de plas en dan in de avond nog een keer, zodat je je piek niet mist. succes ermee!