hai meiden ik heb tegenwoordig na een stukje lopen erg last bij rondom mijn stuitje is echt een vervelende pijn. Ik had het vandaag op mijn werk toen in met bewoners even naar de winkel ging. Herkent iemand dit,,,het voelt anders dan normale rugpijn. liefs clairette
Ik heb dit ook. Ik denk dat het bekkenpijn is. Wat bij mij wel helpt is om te slapen met een kussen tussen mijn benen. Moet volgendeweek weer naar de vk toe, zal het dan eens aan haar vragen.
Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook (erg vroeg trouwens) Niet dat het bij jou zover moet komen, maar ik had rond week 20 serieuze Bi, laatste maanden zelfs in rolstoel en krukken doorgebracht. MAAR dit hoeft zeker zo niet het geval te zijn bij jou Mss idd eens even aan je vk vragen, met kiné kan je al veel kwaad voorkomen. Veel succes en geniet van je zwangerschap
Ik had het ook al vanaf 10 weken. Daarna werd het erger maar momenteel gaat het erg goed. Soms na een lange dag of veel staan wat last maar 't is prima te doen en ik heb er geen belemmeringen van. Vk had mij cesartherapie aangeraden als ik klachten bleef houden.