he katootje een streep betekent zwanger hoor!!! Heb je geen foto? En dan al die kwaaltjes jawel hoor jij bent zwanger!!!
Hoi Cindy, nee helaas is de streep daar te licht voor, en zoals je in mijn album kan zien heb ik wel veel vaker "vals positief" getest dus ik durf er niet eens meer vanuit te gaan. Alle testen waren vals en ik had ook geen miskraam vergat mijn moeheid nog even te vertellen hahaha De dokter twijfelt dit keer ook heel erg en heeft me daarom dus ook alleen maar "zwangervriendelijke" medicatie gegeven voor alle kwalen. Wat denken jullie? xxx
ik heb toch maar een fototje in mn album gezet. Hij was toch iets meer zichtbaar dan ik dacht op de foto.
nou meid ik loop met zo`n zelfde streepje al 6 dagen rond en ik vind het wel goed zo, ik ben zo misselijk als maar wat gigantisch moe, en een heerlijk gevoel in de onderbuik alsof er allemaal tintelingen in zijn als ik erop lig zegt het ook van niet doen weet niet of jullie dat gevoel begrijpen en ik zeg maar zo geen ongi betekend alleen maar positief dus ik zou maar geen zorgen maken kijk de ha zag bij mij eergisteren ook niks maar die hebben een test die meer hormonen nodig hebben ik heb zo`n zelfde streep als jou bij die van 2 voor 5 euro van de kruidvat meid zolang er geen bloed is maak je dan geen zorgen want dat is ook niet goed voor de kleine groetjes isa
Hoi Isabel, Ik heb geen twee voor 5 euro gebruikt maar van testjezelf.nl dat is vanaf 20. Ik ga er vanuit dat ik morgen of over een paar dagen wel iets helderder zou kunnen testen. Ik heb ook weleens zo'n gevoel gehad in mijn buik,maar weet ook hoe ENORM erg je lichaam je voor de gek kan houden. Wat bij mij nu anders is,is het spugen wat ik normaal nooit doe. En de maagpijn,moeheid,maarja ik ben ook flink ziek,dus dat kan het ook zijn En wat anders is,is dat ik het nu niet verwacht en mezelf zelfs kan beheersen met testen,wat normaal ook niet zo is. En de dokter die nu sterk vermoed dat het zo is. Ik hoop voor jou ook dat het raak is isabel,zou zo'n domper zijn. En heb je een regelmatige cyclus of clomid gebruikt? Aangezien je ronde 17 zit. XXXX
haha ik heb al 2 kinderen op de wereld en omdat ik aan ronde 17 zat is door mijn vriend eigenlijk gebeurd lang verhaal hihi maar sinds 3 maanden was dat pas eigenlijk opgelost en nu tja ik heb inderdaad altijd dat ik de 24ste ongesteld word echt daar kan ik nu al al die tijd de klok op zetten ik heb een aantal keren miskraam gehad maar dat was dus ook door zal maar zeggen mijn vriend maar dat is inmiddels ook allemaal opgelost en ik heb ook echt spuug hoor maar mijn hcg op de test wil maar niet duidelijker worden dus meid ik kan ook wel erover mee praten dat een lichaam je voor de gek kan houden maar dit echt dit gevoel heb ik al jaren niet meer gehad mijn zoon is 5 en dochter 6 hahah
oja en wat ik nog vergeten ben te zeggen mijn temp schommelt zo tussen de 37.3 en 37.8 dus dat is ook helemaal niet verkeerd dacht ik zo he of wel dan
WAUUWWWW helemaal top zeg isabel! okee,dus het lag niet aan mogelijke onvruchtbaarheid. Bij mij is dat nog maar de vraag ik hoooooop natuurlijk heel erg dat ik zwanger ben,maarja het maakt me best onzeker allemaal na al die keren dat het uiteindelijk weer niet zo bleek te zijn XXX
ja he ik hoop gewoon dat het allemaal goed komt en dat hij echt over een tijdje donker is maar ja we zullen zien ik heb er vertrouwen in een streepje is een streepje zeggen ze wel eens he
Ja isabel,maar dat had ik dus ook vorige maand. Helaas bleek het niet zo te zijn. Ik had wel 8 positieve testen en toch was mijn HCG niet zwanger in het ziekenhuis. Heeeel erg teleurgesteld natuurlijk! maarja ik hoop natuurlijk voor jou dat het helemaal raak is! en voor mezelf natuurlijk ook :-D XXX
ja het is echt zo. Ik zal mijn album van vorige maand even zichtbaar voor je maken. De test van predictor was zelfs zooo duidelijk dat ik al helemaal blij was,maar bij de dokter bleek dus na het bloed dat ik een hcg van <2 had,dus dat was absoluut niet zwanger kijk maar eens bij mijn album... erg jammer was dat
hey ik heb het gezien maar bij mij staat iets duidelijker erop maar weet je ik heb zoiets ik wacht wel af meer kan ik toch niet doen he maar dat is echt balen zeg voor je die testen want idd die laatste die predicor was wel goed zeg maar was je toen lang overtijd eigenlijk
ik was toen nog niet heel erg lang overtijd,maar wel gewoon overtijd. En dit bleek dus NIET zo te zijn helaas hopelijk is het voor mij ook eindelijk een keer raak voor de 1e keer
haha ja ik heb getest,maar het is nog niet veel duidelijker helaas. Er is wel een streepje,maar zo vreselijk licht!!! hij is wel roze,maar op de foto al helemaal nauwelijks zichtbaar. Ik zal proberen hem in mijn album te zetten,maar verwacht er niks van. Tis zooo moeilijk te zien. Ik vrees toch weer een gevalletje "niet zwanger" maarja... ik weet het niet.. misschien kan jij er wijs uit worden ben benieuwd naar je mening. en jij???? hoest bij jou?? xxx
ik zie een streepje hoor ik heb zelf getest maar ik zie niks meer staan en ik heb ook nog geen bloed verlies of wat dan ook ik voel mij juist heel erg misselijk wat diaree maar ja wat maakt het uit na 17 maanden vechten vechten en nog eens vechten loopt dit toch ook weer uit op niets zoals gewoonlijk vrees ik het is gewoon niet eerlijk ik voel mij zo ellendig echt waar ik zit hier nu te huilen echt iedere keer ben ik zo blij ik ben 7 dagen overtijd waarom toch dat heb ik niet eerder gehad dit is zo oneerlijk ik bloed nog steeds niet maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen op 1 test staat een streepje van vanmorgen en op de ander staat niks en allebij van de kruidvat maar niet die 2 voor 5 euro die duurdere
het is echt kei stom bij een zie je echt een streepje nog duidelijker als bij jou en bij de ander die lijkt wel niet goed je ziet onder zal maar zeggen een donder puntje zal maar zeggen van 2 mm en dan word het licht en dan niks meer dus het heeft iets willen worden maar werd niks echt ik word zo gek na een week en dan nog niks pff ik ga de banner maar aanpassen en maar denken dat ik ongi word