Waarschijnlijk maakt iedereen wel eens iets raars of geks mee waar je achteraf nog aan terug moet denken en dit misschien niet kunt plaatsen.... Nou ik had dat vandaag! We moesten voor ons zoontje naar de ziekenhuis. We zaten in de wachtkamer te wachten en daar kwam een man met zijn zoon aan lopen. Ik keek even op en schrok heel erg! De zoon had namelijk helemaal een groene huidskleur , best eng om te zien. En dan niet een beetje schmink of zo (ja ik weet dat het carnaval is ) maar echt helemaal groen. Zijn hoofd, zijn lippen, maar ook zijn handen/ armen en zelfs benen (hij had geen sokken aan). En het was wel duidelijk te zien dat dit gewoon in zijn huid zat en er niet opgesmeerd was of zo. Natuurlijk ga je niet zitten staren, maar iedereen die voorbij liep zag je gewoon 'schrikken' en opkijken.... Ik heb nog nooit zoiets gezien en ik merk dat ik er al de hele middag over aan het nadenken ben wat dat nou zou kunnen zijn . Google kon me ook al niet helpen! En aangezien ik erg nieuwsgierig ben Wie heeft er ook een keer iets geks/ raars meegemaakt waar je achteraf nog lang over na dacht??
Ja die benaming gebruikten wij ook meteen hahaha. Maar echt, het zag er zo vreemd uit dat ik er de hele tijd aan moet denken ...
Nee het was echt geen schmink! Het leek wel alsof het een of andere chemische reactie was (na bestraling of zo...ja je gaat van alles bedenken!). Wij zaten overigens op de afdeling anesthesie....maar ja daar zit van alles
Yep!! Een man met een half (!!!) hoofd. Ik zat in de trein en op een gegeven moment naderden we het station en toen hoorde ik iemand in gebrekkig Engels aan mij vragen of dit station Assen was. Ik keek om en schrok me een hoedje! Vanaf de bovenkant van zijn hoofd was zijn halve schedel weggevallen en hij had een enorme deuk waar zijn hersenen (links), oog en neus hoorden te zitten. Het leek wel een horrorfilm! Er is een keer iemand op televisie geweest met een zelfde soort "handicap" (?). Een man met een kwaadaardige tumor, waarbij zijn halve gezicht geamputeerd moest worden. Zal ff googlen voor een link. Leek hierop: Man met het halve hoofd geopereerd (foto) | OPMERKELIJK NIEUWS | Knurps.nl - Opmerkelijk Nieuws - Bizar nieuws - Vreemd nieuws - Raar nieuws |. Maar dan was bij de man in de trein nóg meer van de zijkant weggevallen. Echt zijn oog enzo....
Waren zn kleren nog heel? Kan me zo alleen maar bedenken dat ik en mn moeder ooit door de stad in Eindhoven liepen en toen moest je bij de piaza nog oversteken (en goed uit kijken dat je niet van je sokken gereden werd!) En tegen over ons aan de andere kant stond een...tja...chinees achtig (niet echt chinees maar toch moest ik er aan denken) meneertje. Zwart pak aan, bolhoedje op. En door dat bolhoedje viel hij dus meteen op. We hebben er verder niet op gelet maar kletsten verder en het werd groen. Wij steken over en de meneer komt op ons afgelopen, kijkt me heel indringend aan en schreeuwt me iets onverstaanbaars toe alsof hij een vloek over me uit schreeuwt of me heel duidelijk wil waarschuwen voor een on afwendbaar lot in de nabije toekomst. Moest echt aan zo'n avonturen film denken bij dit hele gebeuren. Mn moeder en ik blijven perplex staan, kijken elkaar aan van WTF was dat dan. Kijken tegelijk om en de meneer is gewoon verdwenen... echt ZO snel kon hij niet weg zijn want je moest daar een heel eind lopen voor je een hoek om kon of ergens binnen kon. Maar hij was in geen velden of wegen meer te bekennen. En tot op de dag van vandaag moet ik daar af en toe aan denken. Het was ZO bizar!
mijn moeder heeft ooit iets heel raars meegemaakt. ik was er zelf niet bij, was thuis. ze stonden in de file, echt langzaamrijdend tot stilstaand. staat er ineens een man naast mijn moeder en klopt op het raam. dus mijn moeder doet het raam open, krijgt ze van deze meneer een bonzai boompje, met de woorden, omdat je zoveel voor andere mensen doet(ze hielp 2 bejaarden met het huishouden enzo). dus mijn moeder echt met haar mond vol tanden. volgend ogenblik was de man verdwenen.
Player omroep.nl In deze afl van je zal het maar hebben zie je het ook de groene huid. Dat zal het dan wel zijn denk?
jeetje dat is wel heftig als je zoiets hebt.. stoer dat ze dat zo laat zien op tv.. wel erg zeldzaam zeg als er maar 10 mensen zijn die dat hebben... lijkt me heel lastig zeker in de zomer..
Poeh nee, gelukkig niet. Ik ben echt een watje en zou nachten lang wakker liggen. Iemand met een half hoofd.. oh jeej
het raarste wat me blij is gebleven is het volgende: Ik was lekker gaan slapen.. en werd midden in de nacht wakker.. en terwijl ik me om wil draaien om verder te gaan slapen zie ik een heel groot gezicht op me afkomenheel snel dus uit reflex ben ik gaan gillen en met me kop onder de dekens gaan liggen me man werd wakker van me en vroeg wat er was.... dus ik dat verhaal verteld! voor mijn gevoel was ik echt heel wakker toen het gebeurde want ik zag alles in de slaapkamer... maar volgens mijn man was dit misschien een stukje droom wat onbewust verder ging in gedachten ofzo... maar dat was wel heel vaag! en ook 1x toen was ik een jaar of 14 en ik stond voor het stoplicht en ik had groen dus op het moment dat ik wilde gaan fietsen hoorde ik iemand heel hard GAAAAAAABYYYYYY roepen ik draaide me om maar zag niemand maar op dat moment kwam er iemand loeihard door rood rijden... als ik wel had gaan fietsen had ik waarschijnlijk wel geschept geweest door die auto..