Ik ben nog niet zwanger, maar alvast aan het nadenken over hoe we het gaan doen. We hebben 1 zoontje van 16 mnd en als nr 2 komt hopen we dat ze samen op 1 kamer kunnen (in begin baby bij ons). Nou ben ik alvast aan het neuzen voor een stapelbed, gezien het slaapkamertje heel klein is. Maar ik zie alleen maar lelijke voor KDV. Iemand tips???
Maar je wilt dus een normaal stapelbed en dan de baby op het onderste bed ? Misschien zoiets als het de volgende ook een jongen is ? Stapelbed, 6-delige set - Slaapkamer | Wonen & slapen | OTTO Hebben nog meer soorten op de site. Je krijgt nu trouwens de roze versie te zien. je kan onderaan van kleur veranderen
tja die stapelbedden lijken wel net twee konijnenhokken he. Ze zijn ook erg duur vanwege de duurzaamheid. Maj zo lang heb jij het niet nodig. Ik zou op zoek gaan naar een creatieve timmerman die het voor jullie gaat maken. Ander idee is een hoogslaper en daaronder een ledikantje (het er haaks onder zetten bijv.), maar daarvoor is de oudste nog wel wat klein. Die van ons sliep vanaf een jaar of 3 in het bovenste bed van een regulier stapelbed.
Wat je voor het eerste half jaar ook kan doen is een hangwieg voor de baby en een ledikant voor je oudere kindje en dan ben je een half jaar veder qua leeftijd en onteikkeling van je tweede
Was mn eigen topic even kwijt ... gelukkig weer gevonden. Met jullie tips kan ik wel wat! Baby boven of onder, weet ik nog niet. Mijn zus heeft nog een klein ledikantje (tot ong 6 mnd). Dus stel dat ik gelijk zwanger raak, dan schelen ze ruim straks 2 jaar. Dan zou onze oudste met 2,5 in een stapelbed moeten... dat lijkt me wel wat jong... Hij is een ontzettende klauteraar. Dus dan zou de baby boven beter zijn. Een ledikantje haaks erop zetten, is ook een goed idee. Alleen bedenk ik me nu dat er geen groot bed in de kamer past, dus het moet wel een junior bed worden. Over de timmerman ga ik ook eens nadenken of ik er 1 weet (opa gaat bijna met pensioen ) Gelukkig heb ik nog even de tijd. Ons huis staat al 1,5 jaar te koop, hopelijk kunnen we het snel verkopen, dat zou de beste oplossing zijn! Bedankt voor de tips allemaal!!