Hello ladies... Ben 40.3 wkn en vandaag getoucheerd om te kijken of ze konden gaan strippen. ...Helaas, wel verweekt en gezakt maar nog geen ontsluiting.... baal daar best wel van en heeft een beetje demotiverend gewerkt. Mijn vraag is wie dit ook hadden en toch nog vrij snel daarna bevallen zijn...
Hier ook nog potdicht, baarmoeder ligt nog naar achteren maar word gestoord van de baby die bijna de hele dag zit te drukken. Veel voorweeen, harde buiken en steken gehad, maar nog steeds niks...
Ik had met 40+6 een half verstreken baarmoedermond en nog geen ontsluiting, ben met 41+1 alsnog spontaan bevallen. Had zelf niet echt het idee dat ik nog spontaan zou bevallen en de inleiding stond gepland voor 41+1 maar die nacht ervoor was het gelukkig toch nog begonnen
Bij mijn eerste met 39.6 gekeken of ze kon strippen, maar alles zat potdicht. Diezelfde avond zijn mn vliezen gebroken en de volgende dag is mn dochter geboren met precies 40 weken.
Met 41 weken was mijn oudste nog niet eens ingedaald.. 24 uur later had ik hem in mijn armen.. Het kan nog vlot gaan
Met 40 +5 controle gehad (rond de middag) en alles zat potdicht en baby was nog niet ingedaald. Diezelfde nacht zijn de weeën begonnen (heel zachtjes, heb zelfs nog verder geslapen). De volgende dag rond de middag naar het ziekenhuis gegaan (weeën kwamen toen rond de 10 min en was echt goed te doen). Om 13u lag ik op de kamer en om 17.30u bevallen van eerste kindje. Toen ik binnenkwam had ik al 6cm ontsluiting ineens, terwijl de dag ervoor alles nog hoog en dicht stond. Ik vond het echt goed te doen, het ging vrij snel en tot 16u waren de weeën ook heel goed op te vangen in mijn geval. Onze zoon is pas ingedaald op het moment van het prikken van de vliezen rond 16u30. Vanaf toen ging het pijlsnel: ik had ineens persdrang maar mocht nog niet persen want gyn was er nog niet. Ze hadden niet verwacht dat het zo snel ineens zou gaan dus hadden haar nog niet opgeroepen. Maar Ik zou me dus echt niet al te veel zorgen maken, het kan zo van het ene moment op het andere veranderen.
Bij tweede zat ik nog dicht met 41+4 wkn, strippen niet mogelijk . 24 uur later lag mijn dochter op mijn buik na een korte hevige thuisbevalling. Bij derde zat ik nog potdicht met 40+5 wkn, de dag erna braken de vliezen spontaan. Baby uiteindelijk geboren met 41+0 wkn in vroege ochtend. Geduld. Het komt zoals het komt.
Ik! Alles potdicht met 41 week en 6 dagen. Er werd wel besloten tot inleiding omdat vruchtwater was verminderd. Dus opgenomen, gestript, een of ander pilletje (gewoon oraal) gekregen en slapen. Ochtend van 42 week een krappe 2 cm ontsluiting. Het lukte de gyn wel om mijn vliezen te breken. Toen aan infuus en binnen 1,5 uur bevallen. Ok dat ging echt wat snel wel... Maar al met al was het dus een enorm snelle bevalling zonder al teveel drama!
Op maandag was ik 41+1 dagen zwanger en ik had vreselijk veel voorweeën. Elke nacht urenlang en ik was het spuugzat, dus ik hoopte dat ik gestript kon worden. Dat was nog niet mogelijk, alles zat nog helemaal vast en dicht. De volgende middag begonnen de weeën en binnen 2,5 uur had ik mijn baby. De ontsluiting ging uiteindelijk zelfs heel snel, van 4 cm naar baby eruit in ongeveer 10 minuten, nadat mijn vliezen waren doorgeprikt.
Donderdag met 40+4 laten strippen 1cm. Vrijdag een gesprek gehad voor het inleiden. Vrijdag op zaterdag 02:00 nacht brak mijn water, heftige weeen storm. 04:30 in het ziekenhuis 5/6cm ontsluiting. Ruggenprik omdat de weeen te snel kwamen. 09:00 voledige ontsluiting. Helaas lang moeten wachten op persweeen die uiteindelijk met infuus moesten worden opgewekt. En om 13:41 kwam ons mannetje ter wereld. Het kan dus in 1 x verschrikkelijk snel gaan 😉
Met 40 weken alles potdicht. Afspraak gemaakt met gynaecoloog voor inleiding. In de nacht van 40+3 vliezen spontaan gebroken en uiteindelijk via keizersnede bevallen. Op de dag dat we zouden praten over inleiden
Op vrijdag avond kwam de vlos langs zat alles nog dicht zelfs niet verweekt en kreeg ik een slaappil voor de nacht om eens lekker te kunnen slapen. Volgende ochtend werd ik wakker van rugpijn en 16.50 beviel ik van mijn oudste haha!
Ik! Met 41+1 om 5 uur gestript, nog potdicht. (Voor)weeën begonnen om 11 uur die avond. Om 9 uur de dag erna bevallen. Echte weeën vanaf 1 uur de dag erna trouwens...
Ik had met precies 40 weken aan het einde van de middag geen ontsluiting. De dag er na begonnen 's avonds de weeën en is ze in 2,5 uur geboren. Bij de jongste kwam de verloskundige 's nachts, omdat ik rommelde. Toen was er geen ontsluiting. Vijf uur later bij het spreekuur begonnen de weeën en had ik 3-4 cm. Drie uur later was ze geboren. Het kan dus snel gaan!
Ik, maar dat was met 36 weken. Avond voor mijn bevallen geprobeerd te strippen. Ik zou ingeleid worden. Alles zat dicht. S nachts vliezen gebroken en de volgende avond is mijn zoontje geboren.
Hier ook nog potdicht helaas. Volgende week weer een poging om te strippen mocht de kleine er nog niet zijn.