wie bekend met een te korte folliculaire fase

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minimuis, Sep 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi allemaal wie is er bekend met een te korte folliculaire fase dit is bij mij het geval ik heb mijn eisprong meestal tussen dag 3 en dag 8 van de cyclus wie heeft dit ook gehad en wat kunnen ze hier aan doen heb al 1 ronde clomid erop zitten maar dit bracht ook geen resultaat deze cyclus zit ik op 18dagen eisprong op dag 4 en volgende ronde krijg ik hem weer zo vroeg omdat er nu al een follikel zit van 14mm dus mijn follikels groeien na mijn eisprong gewoon door helaas is door dit gebeuren mijn baarmoederslijm te dun omdat ik zo snel een eisprong krijg wie kan mij zijn ervaring vertellen ben een beetje wanhopig nu en zou graag in contact komen met andere die dit hebben of gehad hebben

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi minimuis,,, ik ken het wel anderom dat de periode tussen het ei en ongesteldheid te kort is maar jij hebt andersom he?
    volgens mij is er altijd wel iemand die dat ook heeft of daar meer over weet.... lastig zeg. maar volgens mij met de juiste medicatie wel goed te behandelen hoor... niet wanhopen.( doen we allemaal in het begin .... en onzeker ook ) het komt vast goed...

ik hoop dat er iemand is die er meer over weet.... via google vind je tegenwoordig ook echt bakken met info maar het is altijd fijn om te praten met lotgenoten .
    ( klinkt zo zwaar lotgenoten ...)

gr jose

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ben er helaas niet mee bekent. Ken wel iemand die ook altijd zo vroeg een ei had en toen ze daar eenmaal achtergekomen was (door ovutests op dag 5 of 6 haar ei gevonden) was ze ook meteen zwanger! Zij had nog geen onderzoeken laten doen dus weet niet hoe het met haar met het bmslv was, maar het kán dus wel met zo'n vroeg ei.

Succes! Ik hoop dat de gyns gauw een goeie oplossing vinden!

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    joseetje bedankt voor je reactie ik heb tot nu toen nog niks gevonden over hoe optelossen je voel je hier door wel een beetje alleen ja andersom komt het heel veel voor nou ja moet het nog ff volhouden en dan weer naar de gyn

Tezzz dat ik zwanger kan worden met die korte cyclus dat weet ik daar maak ik me ook niet druk over wel als je eigenlijk vandaag een fm zou hebben maar inplaats daarvan word hij afgeblazen en moet je een afspraak maken met de gyn en dan ook nog zo snel mogelijk.

Het rare is dat het enige wat hier over te vinden is dat je dan in de overgang zou zitten maar mijn hormoonwaardes zijn allemaal goed dus heel tegenstrijdig dat zijn dingen waar ik me druk om maak en een eisprong tijdens je :evil: dan wordt je baarmoederslijm afgevoerd hoe kan een bevrucht eitje zich dan innestellen met zulke vragen zit ik nu heel erg in mijn maag zijn die miskramen gekomen omdat het niet goed heeft kunnen innestellen echt mijn hoofd loop over is er iemand die hier iets over weet

Share This Page