Al-Jazeera: Kaddafi is dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lautjuh85, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    mooi zo :) kan ie net als osama de zeebodem gaan schoonmaken ;)

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hahha en met saddam!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tsja...maar of de Libiërs daardoor op lange termijn écht beter af zijn, is nog maar de vraag.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb er ook niet zo'n yoehoe gevoel bij hoor. Ook niet bij Osama (verhaal vind ik nog steeds niet te geloven van de zee etc, maar goed) en met Saddam.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ja ik vond het ook apart dat ie 'zomaar"in de zee gedonderd is ...
    van saddam hoesein heb ik het toen gezien , heeft me nog wel dagen bezig gehouden toen , had op zich wel met hem te doen toen , weet niet hoe ik het moet omschrijven , maar het was direct bewijs en dat hebben ze van osama niet laten zien

7. Troelala21

van bin laden mochten ze niet laten zien dat ie echt dood was vanwege het er niet zo lekker meer uit zag geloof ik. Iets in amerika wou de beelden niet na buiten hebben ook niet van de schietpartij in de grot. Wat we er mee moeten tsja. We nemen maar aan dat ie dood is maar wie zal het echt zeggen?

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hij lijkt er wel op.. miste dat bij Bin Laden wel; zo'n foto dat je echt kon zien dat hij dood was. Ik hoop dat het hem is, en dat ook Bin Laden er echt niet meer is. Van Saddam waren toen echt wel beelden toch dat hij werd opgehangen?
    Ik hoop dat ze allemaal echt zijn gepakt en dat de media geen leugen verteld.. Ik hoop voor die landen echt op verbetering..

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vraag me altijd af wat er waar is.
    Zolang er geen bewijs is geleverd (forensisch) staat het voor mij niet vast,net als met dat gedoe dat Osama in de zee zou zijn gegooit,jaja makkelijker kom je er niet vanaf toch maar of het waar is valt nooit te bewijzen.
    Er worden zoveel dingen verzwegen en expres in de doofpot gedaan dus waarom zouden ze zulke dingen ook niet kunnen fake'en?

10. Troelala21

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hij lijkt bewerkt.

12. Troelala21

precies bij het ene oog lijkt het net of ie bewerkt is dus ja dan blijft de vraag is ie wel echt dood? en waarom zouden ze er om liegen? wij worden er niks beter van of wel?

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hij lijkt ook bewerkt omdat de foto ernaast precies hetzelfde is. Kijk maar naar zijn mond.

14. Dana

Dana Niet meer actief

lijkt inderdaad bewerkt, ach het is allemaal een politiek spelletje, of ie nou dood is of niet, het maakt niks meer uit voor de wereld omdat ie allang van zijn troon is geslagen.

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Die foto is bewerkt, want de stand van zijn neus en open mond is op beide foto's exact hetzelfde.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik denk niet dat ze erom liegen, waarom zouden ze? Ik vind het wel jammer dat ze hem niet in leven hebben gehouden zodat hij terecht kon staan en hem zou toekomen wat hij verdiend. Nou ja, opgeruimd staat netjes. Of Libië er in de praktijk beter van zal worden, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat was ook mijn idee inderdaad.
    Zo komt ie wel gemakkelijk onder zn (eventuele) straf uit, anderszijds.... het kost nu ook geen centjes ;) ik bedoel als je ook ziet hoelang die zaken van het Joegoslavië-tribunaal lopen.... dat kost ook kapitalen hoor.

Maar ben wel blij dat ze m nu hebben dood of levend.

18. Dana

Dana Niet meer actief

op nu.nl zeggen ze dat de oorlog in Libië nu voorbij is, nou dat geloof ik niet direct.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Fijn dat die overleden is.. Misschien een stuk rust voor libie.

Deel Deze Pagina