Voor wie had lars nou gekozen? Heb het gisteren maar voor een deel kunnen kijken. Die Elmer is echt een loser & mama's kindje eerste klas: hij wilde Danielle, overduidelijk. Maar jah, moeder wilde dat hij voor die andere koos... dus.... hij koos voor die ander. Ach, die Danielle kan veel beter krijgen
Wie Lars kiest, dat zie je volgende week. O bah, die Elmer en zijn moeder. Dat iemand die jongen wil, dat snap ik niet.
Dat ene doetje dan ik weet zijn naam niet eens..Echt een kneusje, die zo verlegen was bij die gesprekken in het begin. Dude, moet je je in denken dat je daar seks mee hebt...whahahaha vreselijk
De Finale! De mannen moeten kiezen of ze de ring om de vinger van hun 'vriendin' schuiven of juist toch bij hun moeder. Wie is de belangrijkste vrouw?
Ik mag dan wel asperger (autisme) hebben, maar ik durf er 1000 euro om te verwedden dat als Jeroen getest zou worden op autisme, dat daar een héle dikke vette JA uitkomt. Als hij niet autistisch is dan weet ik het niet meer....
Heb helaas niet alles kunnen zien maar : Lars koos voor zijn vriendin Elmar voor Mammie, Tim voor? Hilberd koos voor vriendin maar zij niet van hem jeroen voor? wie weet het van tim en jeroen? Mijn man zegt als jij zo wordt als de mammie van Elmar dan schop ik je het huis uit....
wat een sicko die elmer en die mama helemaal ... brrrrr... laat hem vanavond maar weer gauw bij mammie in bed kruipen want daar sliep die regelmatig meen ik.. brrrr
Sliep ie daar serieus??? Heeft ie dat gezegt??? Ik heb niet alles gezien namelijk!!! ik was allang het huis uit gevlucht met zo'n moeder!!!
Het wordt tijd dat ze bij elmer en mammie de navelstreng eens doorknippen. Zag je ook hoe trots ze was toen zij de ring kreeg??? Ze heeft toch geen relatie met haar zoon!!!
Och.. ik heb ook met kromme tenen naar die elmer zitten kijken die kan beter met zijn moeder trouwen, want na die show.. kan hij geen normale partner meer vinden hoor.
Ik vond het zo leuk dat Lars voor Elise koos! Kon die Miranda niet uitstaan; die dacht dat ze door even flink te flikflooien er wel voor kon zorgen dat hij voor haar zou kiezen En hoe ze eruit zag gisteren Robert zei dat ze er zo mooi uitzag, ik vond het meer lijken of haar föhn ontploft was
O ja en die Elmer zouden ze ook eens moeten testen want volgens mij loopt hij qua sociale ontwikkeling ongeveer gelijk met een 10-jarige... Ongelofelijk! Kreeg plaatsvervangende schaamte bij de afwijzing van Hilbert, oh wat moet dat pijnlijk geweest zijn zeg! Maar wel terecht van Melanie. Vond Jeroen en Tanja wel schattig, hij moet alleen nog even leren hoe hij een vrouw moet zoenen
Van elmer en zijn moeder krijg ik echt de rillingen bbrrr. Ik vondt het komisch dat die ene griet niet voor hilbert koos. Vondt zijn opmerking zo raar in de auto. Toen zijn moeder vroeg of hij er op verheugde om haar te zien "dat moet nog blijken" Vondt dat echt z'n rare opmerking En lars en elise vondt ik echt mooi om te zien,zo verliefd en gelukkig.
Jammer dat het afgelopen is... Ik vind het nog steeds jammer dat Tim niet voor Michel heeft gekozen.. Die Michael vind ik een beetje arrogant....