Wie trouwt mijn zoon

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Maulona, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Vanavond de eerste aflevering op tv van het 2e seizoen: op sbs6 om 21.30 uur.
    Wie gaat kijken?

Ik vond het eerste seizoen in ieder geval wel heel leuk!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben het aan het opnemen, kijk het morgen terug

Vond vorig seizoen erg leuk

Vooral met die "kak" moeder met zoon, heb ik me kostelijk mee vermaakt :p

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ga het zometeen kijken, ben echt blij dat we klaar zijn met herhalingen/steeds niets op TV. Kan eindelijk weer een avond achter elkaar series inplannen.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb het gezien, maar weet niet of ik volgende week weer ga kijken, vond er niet zoveel aan :) Vooral die homo en zijn moeder! :$

5. TempusFugit

Misschien wordt het nog wel wat interessanter, vond het zelf ook tegenvallen.

6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    die moeder van die jongen die homo is vond ik erg irritant. volgens mij vond ze die man van 51 zelf wel intressant ofzo.. hij zelf is namelijk 34.

jeffrey die durfde zelf niet eens te praten met een de dames. zo zielig.

sebastiaan is een rare snuiter, maar volgens mij komt dat vooral door de invloed van die moeder.

bij de intro van joey dacht ik dat hij de homo was.

jesper is wel een beetje normaal denk ik alleen heeft die een hele vervelende vader.

he heerlijk iedereen even veroordelen

7. SeaShell

Die sebastiaan en jeffrey (slaat een hand voor de ogen) nee, denk niet dat die iemand gaan vinden of ook een "apart" iemand

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik dacht ook dat Joey homo was :D

En Jesper is een goede bekende van een vriendin van mij en hij is opgegeven door vrienden en doet het eigenlijk een beetje meer om aandacht voor zijn bedrijf te krijgen dacht ik.

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk vermaak deze serie :)

Aparte types weer, maar dat is juist wel leuk om naar te kijken.

10. Vind het echt kansloos om als vent er aan mee te doen hoor met je moeder....... Pfff afknapper!!

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Idd kansloos maar heerlijk om te kijken ... en ik dacht precies hetzelfde over die man van 51 .. helemaal beledigd dat hij hem eruitstuurt komop zeg als je dat niet ziet zitten een oudere man ga je je zoon toch niet dwingen pff.. en die moeder op die boot jeeee zou meteen afgeknapt zijn op zon mens haha

12. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik vind die moeder van Sebastiaan toch ook wel ZEER irritant!

Ik vind Liv (van die jongen die met zijn vader meedoet) trouwens wel een erg bekend gezicht hebben. Heeft zij ooit eerder ergens aan mee gedaan? En nee, ken haar niet van de foto's ;)

13. SeaShell

haha ik dacht precies hetzelfde

die 2 moeders vind ik echt heel erg en zou ik ook echt op afknappen en niet als schoonmoeder willen, dat is vragen om problemen

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja die moeder op de boot! je zou toch maar zo'n schoonmoeder krijgen... Heb me er wel mee vermaakt :)

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Ja idd afknapper .. die ene ma van die homo(sorry naam kwijt) vind ik ook wel erg klef met dr zoon.. ze is al jaloers als ie met iemand anders weg is zeiden ze in begin.. beetje afknapper ook lol

16. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hahahahahaha ik vind die homo en z'n moeder zooo grappig XP Vermaak !!! Niet te serieus over nadenken ;)

17. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Idem :D

18. TempusFugit

Pfoe die Monique is echt een naar mens! Ze hadden het over een ochtendhumeur maar dat is bij haar de hele dag door.
    Daarom snap ik ook wel dat die ene relatie is stukgelopen op een conflict met een schoonmoeder.
    Ik zou haar ter plekke over boord hebben gegooid, ze had het toch al verpest bij mams (en dan blijkbaar automatisch bij zoon)..

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

Haha precies :p

20. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Dat vind ik nou ook! Ik zit me echt te bedenken waaraan. Dames in de dop dacht ik eerst in een van de eerste maar ik weet het echt niet meer.,

Deel Deze Pagina