vind je het erg dat ik dat niet serieus neem, zeg dan niet dat we het moeten opzoeken als het nergens geschreven staat.
Flauw zeg, ik geniet veel minder van een programma als ik weet dat het geacteerd is, dat wil ik helemaal niet weten sowieso. Maar ik denk zelf dat dit ook niet zo is
Geacteerd is misschien een groot woord, maar dat vrijwel alles in scene is gezet is wel vrij duidelijk toch. Het programma is er in ieder geval behoorlijk op achteruit gegaan nu het van SBS is, vind ik.
Ik had niet anders verwacht hoor.. Stefanie is zooooooooooo geen partij voor die gozer. Zij heeft een leuke vlotte knul nodig zonder schoonloeder from hell En die ook weet wat uit eten is en daarvan houdt Sebastiaan en Leonie zijn echt het perfecte stel, beetje truttig (understatement ) En dan die Jesper met zijn blote lummel volop in beeld, echt te sneu sorry. Ik zou hem niet eens meer hoeven als ik die aflevering zag.. Of is tegenwoordig normaal om met al je dates te bekken? Want dan kom ik wel onder een enorme kei vandaan namelijk
Die Jesper, wat een arrogante kwal Echt een vies ventje die denkt dat hij alles kan maken bah. Lekker met iedereen tongen en erover liegen en wat een domme wijven die er allemaal intrappen Paar afleveringen terug met dat naakt"model" zitten naaien of vingerwerk, en nu met haar in bad Bah, dan ben je ook echt kansloos als je daarin trapt En Jeffrey is qua IQ en EQ volgens mij echt in groep 5 blijven hangen
Ik weet niet of het hier al is gezegd, maar dat meisje van Jeffrey (lapdance-deskundige) heeft vorig seizoen ook meegedaan, toen had ze op Lars geschreven... Die is wanhopig zeg!
Ja klopt! Ik heb het eerste seizoen nooit gezien, heb van de week de eerste aflevering gekeken en toen zag ik die sabrina. Nou ik vind het echt geen leuke meid en ook totaal niet mooi ofzo of geil
is ook niet omdat ik vind dat ze samen passen, maar hij helemaal hotel de botel van die stefanie was en nee, ik vind 'm tien keer niks ....
Denk niet dat hij voor z'n moeder kiest. Dit is DE kans om aan haar te ontsnappen. Hoop dat die jongen die kans grijpt nu hij een beetje voor zichzelf op durft te komen.
Oh mijn God, die Jeffrey is zo dom echt :S En dan helemaal the happy couple uithangen, tot vorige week was er nog een ander meisje in het spel maar goed..
Wat ik begrepen heb zouden die Jeffrey en Sabrina inmiddels alweer lang uit elkaar zijn. (Zag ik op de facebook van Jeffrey's moeder.) Vond die moeder trouwens wel erg leuk!
sabrina di moltini ‏@missmoltini Toch nog ff snel #wtmz terug gekeken, wat een loser! Liefdeskindjes maken haha NO WAY, ga geen mongool op de wereld zetten! sabrina di moltini ‏@missmoltini Altijd een grote kk bek maar als je voor em staat stelt ie niks voor hahaha geweldige momenten gehad!! sabrina di moltini ‏@missmoltini Eind augustus kwam ik erachter wat voor egoïstisch, lompe, domme kleuter het is met alleen een grote bek! Kon helaas niets zeggen!!! sabrina di moltini ‏@missmoltini Eindelijk kan ik vertellen dat ik al ruim een maand vrijgezel ben Niks geen trouwerij enzo! Hoofdstuk #wtmz was allang klaar voor mij!