Ik vind die zoon en moeder van die boot zooo raar. Alsof ze niet helemaal honderd procent zijn. Niemand aankijken, sloom praten, weinig lachen. Weird!
ik weet het ik weet het ik weet het!! Liv heeft meegedaan in De Villa!! edit: ik twijfel nu weer.. misschien toch niet // ik ga het uitzoeken wil het nu weten haha hèhè ik ben eruit..... het antwoord is: Daten in het donker!
Idd! Wat een stel zeg. Ik zat al te denken zullen ze misschien beiden autistisch zijn? Bedoel ik niet vervelend hoor maar dat vraag ik me vanwege die trekjes oprecht af. En die Liv kwam mij ook wat bekend voor. Verder snap ik trouwens totaal niet wat zowel vader als zoon mooi aan haar vinden
Ja misschien autistisch wie weet, denk eerder gewoon megasimpel . Die moeder ziet er ook ongezond uit btw. Ik hoorde die Jeffrey net het woord "tietjes" gebruiken. AAAARGHH KILL IT WITH FIRE!
Tietjes :') Wat had hij over tietjes te vertellen dan, tegen al die meiden die hij net kent? Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon heel simpel zijn inderdaad. En die moeder übervervelend. Die zou in dat loungetopic echt in de categorie schoonloeder passen.
Die moeder van sebastiaan? Die is volgens mij echt verstandelijk beperkt, sorry dat ik het zeg Die is toch niet 100%? Ook zoonlief lijkt niet al te helder, maar heeft gelukkig nog fatsoen Als ik die meiden was was ik zelf al weggegaan. Zoiets wil je toch niet als schoonmoeder hebben
Ja. In aflevering 1 zei ik al dat Sebastiaan autistisch/autistische trekken heeft Vooral zijn hobby's, zijn gebrek aan oogcontact, en fladder handjes verraden het Moeder kan zich totaal niet inleven in een ander en leeft ook in haar eigen wereld
Snap ik ook echt niet. Dat ene meisje is heel bubbly en best knap. Weet even niet hoe ze heet, die er net als eerste was. Maar ja de rest van die meiden vind ik ook behoorlijk simpel
Ook die Jeffrey Wat een rotkwal Noemt hij 1 vd meiden een kk wijf En zo agressief en de bikkel uithangen, bah En dat optrekken met die auto Hoe oud is hij? 8? Ik had meteen m'n koffers gepakt, wat een kleuter
Die moeder van sebastiaan is echt erg Laat ze die meiden gewoon tuinieren en dan ook nog commanderen Het is geen eigen huis en tuin