07:00 07:30 vriend brengt me weg naar schoonouder 08:00 bakkie leuten 08:30 09:00 met schoonma en schoonzus naar kapper 09:30 10:00 make-up doen (doe ik zelf) 10:30 11:00 bakkie leuten 11:30 Jurk aan 12:00 12:30 familie en daggasten stromen binnen 12:45 13:00 Mijn mannetje kom me halen 13:30 14:00 bakkie thee met broodjes 14:30 15:15 Trouwen gemeentehuis 15:30 16:00 fotoreportage met mijn hond in palr 16:30 17:00 taart en borrelen 17:30 18:00 18:30 buffet 19:00 19:30 20:00 feest 22:00 23:00 01:00 einde feest
dat is onze dag zoals we hebben gepland! oh jeetje heb der zo'n zin in.... hebben jullie een vrijegzellenfeest? waarom wel of waarom niet? wij dus niet.... moet er dus niet aan denken dat zo'n stripper mijn vriend op zit te geilen en aangezien dat zekerweten het gaat worden heb ik gezegd dat ik het liever niet heb en daar heeft ie gelukkig respect voor
ik verdenk ze wel van een feestje omdat mijn moeder ineens allemaal rare vragen gaat stellen. Zoals tel nummers van een vriendin van me. Email adres van een andere vriendin. En vrijdag moet ze ineens om 12 uur thuis zijn want dan komt er iemand en ik mag er niet bij zijn. Terwijl we eigenlijk naar de markt zouden gaan en daarna bij hun wat zouden eten. En ze zegt ook gewoon dat ik er niet bij mag zijn ze iets aan het regelen is en er iemand komt die ik niet mag zien. Ik kan natuurlijk op de hoek van de straat gaan liggen wachten Van mijn vriend weet ik het ook, maar dat zeg ik niet want als hij hier toevallig leest weet hij het.
Dreamer83: ik wil hun graag mee op de foto en gezellig iets eten...lijkt me erg leuk maja als er al 2 met een lang gezicht bij zitten nou volgens mij word hier niks geregeld...moet vaak overal om vragen! ik zou het leuk vinden als iemand een borrel met vrienden regelt een vrijgezellnfeest is het al lang niet meer! Of ons huis versiert of wat dan ook...miss een levensloop oid maja denk niet echt dat dat zomaar uit het niets gaat gebeuren!
Kan me voorstellen dat het je leuk lijkt, maar echt, voor je familie is de fotoshoot niet leuk om bij te zijn. Je staat alleen maar mooi te wezen Geniet lekker met zn 2-tjes van de shoot en laat jullie kleine meid door iemand anders langsbrengen. Voor haar is 2 uur lang ergens zijn ook niet leuk lijkt me. Wij hebben geen vrijgezellenfeesten gehad. Wilde we ook niet hoor, dus dat scheelt Levensloop en andere stukjes wilden we ook absoluut niet (echt vreselijk vind ik dat!) Alleen mn vader heeft een zelfgeschreven liedje voor ons gezongen. Huis versieren is iets wat ze niet kennen in de randstad Dus gok dat je niet in de randstad woont? Mn ouders hebben hun huis en tuin echt heel groots versierd. Heb zelf ook een beetje meegeholpen de dag ervoor, maar het eindresultaat zag ik pas toen ik van de trap af kwam zweven ( nou ja zweven .. mn hoepel zat elke keer onder mn kont door de traptreden daar ging mn mooie entree hahaha) En achteraf op de foto's. Op de dag zelf ontgaat je wel het een en ander *zwijmelt weer helemaal terug*
droppie misschien is ze je vrijgezellenfeest aan het regelen. hier is mijn vrijgezellenfeest geregeld door mijn zus helaas hebben er al aardig wat afgezegt. zaterdag heb ik het vrijgezellenfeest van mijn vriendin zij denkt dat ze gaat zwemmen of iets met haar moeder, ze weet echt van niets. we gaan trouwens high tea doen .
Héél warm, zo'n 35 graden! Gelukkig zijn de voorspellingen ietsje minder, het zakt naar de 25 en das op dit moment iets beter uit te houden denk ik Op onze trouwdag- vandaag precies over een week!- wordt er 24 graden voorspelt. Een echte strand-bruiloft dus! 8)
Ja ik voeg me hier ook maar toe. Het is wel de bedoeling dat we gaan trouwen. Maar telkens als hij smorgens vrij is en we kunnen naar t gemeentehuis om in onder trouw te gaan komt er iets tussen. Dan moet hij hals over kop toch naar kantoor...of hij heeft een solicitatie gesprek zoals nu. Maarja oooooit moet het toch lukken? En anders neemt hij maar n daggie vrij hoor! we hebben nog geen datum geprikt want er kwam echt telkens iets tussen. Hadden n datum en toen bleek dat ze van mij een uittreksel van het bevolkings register uit Leiden nodig hadden omdat ik daar al eens getrouwt was en nu alweer ff gescheiden ben en mn ex is ook nog dood...maar toch moeten ze persee zo'n briefje. Toen ik mn paspoort ging verlengen konden ze wel zien hoe t zat in hun computer...kunnen ze dan nou toch ook zou je zeggen. Maja...heb nu alles binnen...desnoods kan ik zelfs een overleidens akte laten zien van mn ex zodat ze helemaal zeker weten dat ik er niet stiekem meer mannen op na houd. Mn moeder en zijn moeder zijn getuigen. Wilden ze wel zeiden ze En verder houden we t lekker klein. Gaan met de ouders en kinders uit eten. We waren van plan om ook nog op huwelijks reis te gaan met zn 4en . Maar aangezien ik al n aardig buikje heb en het nu nogal rommelig is met nieuw werk voor mn man enzo. Houden we die nog ffies tegoed. Kunnen we nog even steggelen over waar we dan heen gaan
Wilma, welkom bij de groep ! Ben benieuwd of ik hier een vrijgezellenfeest krijg ( hangt er dus helemaal vanaf of er misschien nog iemand is die er 1 voor me zou willen organiseren ) Qua huisversiering, gebeurd hier helaas heel veel. hele kamers en trappen onder bekertjes water enzo. Folie over de wc.. Ik wou alle reserve sleutels terug halen,maar dat vond mijn vriend weer onnodig,dus die heeft gezegt we draaien de slaapkamer deur op slot. kunnen we snachts iig normaal slapen en zien dan de volgende dag wel weer verder.
@ Patricia; lekker weer is het daar zeg! Een strandbruiloft klinkt heel romantisch! Gaan er veel mensen mee of trouwen jullie echt met z'n tweetjes (drietjes)? Ik ga zaterdag naar de bruidswinkel om te kijken voor een diadeem in mn haar. Ik hoop dat ze iets moois hebben anders moet ik nog op pad, maarja heb nog 6 weken..
jammer dat je zo ver woont wij hebben hier een winkeltje die hele mooie verkopen, mijn diadeem was 45 euro.
we zijn in totaal met zn tienen net een mooi kluppie van ouders/schoonouders en zus,zwager met de kids. En wij natuurlijk
Meiden hebben jullie een bruiloftsite? Ik heb er net 1 aangemaakt,maar is nog vrij leeg http://www.famvankoert.onzebruiloftsite.nl