@droppie we hebben allebei dezelfde allebei 1 steentje ik wou er niet meer. @djezelf veel plezier met alle voorbereidingen! je kan jezelf toevoegen aan het lijstje met datums.
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6 juni winnie1984: 6 juni lauraatje: 23 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor ( gewoon op quote drukken en invullen
@ Mandy: ik trouw op 5 juni a.s. Wil jij mij in de lijst zetten? @ dreamer: wij hebben idd ook meteen al de enveloppen meegekregen zodat ik die alvast kon schrijven. Scheelt toch weer! @ Iggylover: hoe is het nu afgelopen met de uitnodigingen? Hopelijk heb je ze ontvangen en inmiddels verstuurd? @ djezelf: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Gisteren ben ik bij de bruidswinkel geweest voor een haaraccessoire en geslaagd! Over een paar weekjes mag ik komen om de jurk af te passen, kan nu echt niet meer wachten. Vandaag heb ik samen met mn moeder de bedankjes gemaakt. Nog niet helemaal klaar maar zeker al op de helft. Het echte aftellen kan nu beginnen!
ja ja mama1984 ze zijn eindelijk op de post stress hoor zo.... maar tis weer goed gekomen hahahaha maarre mn zenuwen beginnen nu wel gigantisch hoor
mama1984 ik weet niet hoe dat met die kleur moet dus anders moet iemand anders je er even bij zetten.
Vorige week hebben we de bruidstaart besteld. 3 grote harten met roosjes erop en alles wordt overgespoten met pearl-glans. Alles is ivoorkleurig. De vulling is creme brulé bavorois. Was lekker! Al die soorten proeven. En daarna mijn ring gepast en die is helemaal goed! En Maarten zijn ring besteld. En ik heb mijn ketting voor bij mijn bruidsjurk meteen meegenomen. En vandaag zijn we vrij en gaan we dadelijk kijken naar schoenen voor maarten en naar bedankjes. We willen zelf iets maken met bloembollen in potjes met leuke tekst erop. Oh, zo leuk al die voorbereidingen!
Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6 juni winnie1984: 6 juni lauraatje: 23 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4, Djezelf: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor ( gewoon op quote drukken en invullen
wat een leuk topic he super plan iggylover ik zou eigenlijk nog wel meer van jullie dagplanningen zien kan ik mooi ideen jatten haha iedereen veel plezier!
ja he tweeling nog niet eens zo'n gekke zet van me! en ja je kan veel aan elkaars ideeen hebben denk ik
Jawel het gaat eindelijk lukken. We hebben een afspraak om in ondertrouw te gaan. Volgende week woensdag ochtend. Nou hopen dat er niet weer iets tussen komt... Maar aangezien er geen solicitaties geplant meer zijn en zn werk deze week verder dicht is ivm de feestdagen.. Hebben ze geen tijd om nog te verzinnen of ze woensdag hem toch nodig hebben op zn werk (normaal werkt hij woens en vrijdag thuis) zal t nu wel lukken...denk ik (hoop ik) Nu nog n datum prikken dat we ook daadwerkelijk willen trouwen
Ben nu hard opzoek naar een mooi stukje tekst voor op de linkerkant van de kaart (binnenkant dan he) Iets van een gedicht, liedje ofzo Wel in het nederlands. Wie o wie heeft een idee?! Wat doen jullie zelf?
He dames wij gaan ook trouwen op 6 juni.. erg veel zin in . als je meer wilt weten kijk dan even op onze bruiloftsite. link staat onderaan. Wordt nu spannend! Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april liena: 6 juni winnie1984: 6 juni mimi83: 6 juni lauraatje: 23 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 mama1984: begin julli ps: je mag jezelf er ook bijzetten hoor ( gewoon op quote drukken en invullen
Wij hebben het volgende in de kaart staan: Genietend op het strand schreven wij onze toekomst in het zand Samen willen wij groeien en tegen elke storm oproeien Of op vleugels van geluk gedragen liefde delen tot het einde van de dagen Wij hebben dan ook een kaart met een hart in het zand getekend. Echt helemaal super mooi! Groetjes Lonneke
Voor altijd samen, nooit meer alleen Dit is voor eeuwig dat wisten wij meteen Zo van elkaar houden, elkaar zo aanvoelen Dat is wat ze met echte liefde bedoelen! Ik heb je een sprookje van liefde verteld Je vond het zo mooi en je zei Als alles zo fijn word in werkelijkheid Dan ben ik gelukkig en blij Je schonk toen je hart aan mij met een zoen En wat ik beloofd heb dat zal ik ook doen! (stukje tekst van een liedje)
wij hebben echt heel simpel stukje op d ekaart... een toevallige ontmoeting? liefde op het eerste gezicht? 3 juni aanstaande trouwen we blalalala
Hey meiden, Ik ben maar zo brutaal geweest om mezelf even in de lijst te zetten Trouwen in 2008 \/ \/ April: patricia34: 30 april Mei: christiea: 9 mei binnabinna: 16 mei mandy1: 16 mei ondertrouw 17 maart Droppie123: 29 mei Juni: Iggylover: 3 juni ondertrouw: 11 april mamma1984: 5 juni liena: 6 juni winnie1984: 6 juni mimi83: 6 juni lauraatje: 23 juni mama1986: 25 juni Juli: Kaatje85: 3juli guusje44: 4 juli esser: 4 juli cede: 5 juli Augustus: roos:8 augustusondertrouw 31 december '07 Lonnie26: 8 augustus ondertrouw 7 maart '08 Miggy: 8 augustus saartje27: 26 augustus tweeling: 27 augustus ondertrouw: 27 december '07 Tante Pollewop: 28 augustus Mamaatjevan4: 29augustus September: Oktober: suus1983: 10 oktober november: mirella25: 7 november December: In de planning dit jaar: Lindy: ?-?-2008 Leuke gedichtjes hebben jullie op de kaart staan! Wij hebben het ook simpel gehouden. We zijn beiden niet zo van de gedichtjes. Vandaag nog precies 5 weken en dan is het al 5 juni! Kan nu echt niet meer wachten.